Bu aşk dizilerinde neden hep erkek kızı sırtında taşır? . d. d?



Çocuklar geberene kadar kızları sırtında taşıyorlar :D :D



Çocuklar geberene kadar kızları sırtında taşıyorlar :D :D



Burada ki tüm dizi filmleri izledim. Çünkü genelde kızlara bir bk oluyor ve erkek taşıyor. Kızın taşımış olduğu olanlarda var.
neden taşıyor
Ya abi kızın ayağı burkuluyor, kız sarhoş oluyor, bu tarz şeyler oluyor ondan
Çookkk teşekkürler🙈🙈🙈
Aşk dizileri de işin cılkını çıkardı. Hep sulu sulu, vıcık vıcık görüntüler. Hiç özgün senaryo yok, hep aynı.
sen doğrusunu mu çıkardın
adettendir
neden böyle bir adet var biz erkekler eşek miyiz. d
estafurullah
Cevap
8Cevap
Bence bu asyalı dizilerde mevcut :D
neden asya geleneğimi
Türklerde kezbanlar erkekleri tasiyor :)
Kapitalizm etkisi. Erkekler eşektir bu mantıkta.
Kore de romantizm göstergesi
Tam tersi olan dizileri ve filmleri de izledim :D
cünkü koreli kızlar hafifler
siz. d
ben adamı bel fıtıgı yaparım. d
beni yapamazsın. d
yaparım :D
Türk dizilerinde yok gibi böyle
var
Görmedim ben
kardeşim olduklari için
Kemal sunal sosyete şabanda kadın taşıyodu:)
Bu aşk dizilerinde neden hep kızlar hamile kalır?
Bizim kizlari kiskandrmak icn olblr
Benmi tasicam
kız nasıl taşısın ökzü gibi kaslı erkeği. d
Ne kasi yaa
mallık olduğu için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar