Deli gibi aşık olduğu sevgilisinden ayrıldıktan sonra neden kızları takibe alıyor?

Uzun zamandır benimle olmak için dualar eden birine şans verdim ve tanışıp ilişkiye başladık. Daha sonra bi akşam tartışınca küsüp bi süre konuşmadık ardından da belli belirsiz ayrıldık. Sosyal medyadan takipten çıkmadı ama bir kaç gün geçmeden başka kızları da takibe almaya başladı. Ben ümit beslerken onun böyle geniş davranmasını kabul edemiyorum. Erkekler bunu neden yapar ve sizce döner mi aramız düzelir mi ne düşünüyorsunuz? Takipten çıkarmayı düşündüm tepki göstermek için ama çocukça geldi sonra. Onu hala seviyorum.. siz olsanız ne yapardınız?

Deli gibi aşık olduğu sevgilisinden ayrıldıktan sonra neden kızları takibe alıyor?
Cevapla