Mesela kız karakterli ahlaklı bu erkekte bunu bildiği için kızın peşinde dolasiyor kendinde bu hakkı nerden buluyor neyine güveniyor yani sen karaktersiz kötü ol iyi eşin peşinde dolaş
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Öylelerinden kaçç
başıma geldi herrrr şeyi yapmış şehirde takılmadık kız bırakmamış bana geldi namus abidesi kız istiyorum diyor. Amann allah korusun düşman basina
Bana da öyle dedi ben eğlenecek kız değilmişim evlenecek kızmışım... Ha birde tuhafıma giden şey o benim peşimde benimle sevgili olmak için kendini yirtiyor. Sonra sanki ben ona talip gitmişim gibi kendini pazarlıyor bana işte ben a dediysem sen b diyemezsin bana kul köle olacan felan? Onun istediğini vermeyince de çıldırıyor sen kimle konuşuyorsun kime Ilgın var git oraya
Benim 6 ayim gitti sakın yuz verme
Yok 6 ay değil toplasan bir ay konuştuk. mesela bana yazıyor, konuşma ortasında pat diye gidiyor daha sonra bende hiç demiyorum nerdesin niye yazmadin felan sonra köpek gibi bir hafta sonra hiç bir şey olmamış gibi dönüyor sürekli böyle toksik hareketler kendince kendini bana bağlıyor tabi benim umrumda değil en son da twitterdan istek attı bende aldım engelledim yüzünü görmeye tahammülüm yok
erkeklerin evlenegi kız her zaman düzgün temiz imanlı olmalı diye düşünüyolae
Ee sen beni hakedecek ne yaptın yanımda sirtimayacakmisin birde bana diyor a dediysem b demeyecek
yani o yüzden takma o kadar
Geneli budur bi'de anaları da vardır onların listesi daha uzun ve kabarcık lı
ben eğlenecek kız değilmişim evlenecek kızmışım... Ha birde tuhafıma giden şey o benim peşimde benimle sevgili olmak için kendini yirtiyor. Sonra sanki ben ona talip gitmişim gibi kendini pazarlıyor bana işte ben a dediysem sen b diyemezsin bana kul köle olacan felan? Onun istediğini vermeyince de çıldırıyor sen kimle konuşuyorsun kime Ilgın var git oraya
Böylelerine halk dilinde sapık deniyor işte
Ya bide sürekli edepten bahsediyor ve şey diyor sen beni opersen hayır demem senin yerine düşünsem. sapik zihniyetli olurum oda bana yakışmaz böyle kendini pazarlıyor sanki bana sonra bana diyor düzenli cinsel ilişki istiyorum baba olmak istiyorum 😂 sen zaten sapık birisin
Zekadan da yoksun yazık uzak dur bu ahlaksızdan görüşme bi daha
Tamam da abla bu bir soru değil
Bana göre soru çünkü böyle biri neyine güveniyor ki
Kendısı böyle olmak ister miydi acaba ya da kendısı hakkında böyle düşünülmesini ister miydi? Herkesin kusuru vardr. Herkes hata yapar.
Bana diyor a dediysem b demeyecem eşim bu ne saçma eş mi alıyorsun köle mi
O da biraz hödükmüş
böyle üst perdeden kibirli konuşuyor ama nasıl desem peşimde olanda o anlatabildim mi? Yani sanki ben ona talip gitmişim bu da diyor ki ben a desem sen b diyemezsin sen bana geldin sen benimle sevgili olmak istiyorsun sonra da sen bana hizmet etmek zorundasın oluyor kul köle olacakmışim ona
Hayatına sekreter mı alıyo lan bu. Sigorta yol yemek de verıuo muymıs
Geçen senenin parasıyla 7500 alıyormuş maaşi iyimis yakında araba alacakmış ev yokmuş babasının evinde prenses olan onda hizmetçi olmayacakmış felan da filann
Geçen sene 20k kazanıyodum. Ulan o parayla bile şunları konusamadım ben. Saygısızlık bu. İnsan hayatına alıcağı kişiye saygı duymalı be
Sormadan maaşını niye söylüyorsun ki? Göz boyar gibi. Ve de sürekli şey diyordu, wpden hangi kıza yazsam görüntülü arasam açar telefonla arasam açar kizda ki naza bak bende dedim git onlara yaz o zaman ben görüntülü konuşmak istemiyorum.
Örnek verıyorum sana abla benım maaşımdan sanane biliyorum 😀 bu cocukla konusucaksan eğer kendıne saygın yoktur ben sana daha ne diyim 😀
Haayir size demedim😂 ona diyorum ki onun maaşından banane yani niye bana maaşından bahsediyor. Sizin maaşiniz söylemedim
Ya böyle insanlar egoist kendını begenmıs oluyor. Erkek için demiyorum bu versiyonun kadın olanı da aynı. Sıkıntılı tipler
Bi kere sevdiğin kadından evi temizlesın yemek yapsın felan bunları beklemek o kadına saygısızlıktır. Aga sevılmeyı bekle sadakat bekle o kadından huzur bekle. Bunları parayla da satın alamazsın
Ha birde diyordu kendimi çok geliştirdim, dört universite bitirdim ingilizce biliyorum v. s sorduk mu 😂
Kaç yasında bu bana nolur bi söylesene
Valla bir egosu yok yani kızlar peşinde pervane gibi anlatıyor ama obezlik derecesinde kilolu yakışıklı değil çok esmer ve kara yaşı 26 ama 37 gösteriyor?
Bu cocuk en fazla bu yasına kadar 3 unıversıte okuyabılır. Çift anadal ve açıktan olmak üzere. Dördüncüye yaşı yetmıyor. Hadı 4 okudu öylr böyle. 4 unıversıte bitirip 7.500₺’ye calısıuosa net maldır. Bak cok samimi söylüyorum net maldır
Şimdi baktım üç üniversite okumuş oluyor bir tanesi iki yıllık normal diğeri açıktan okumuş 4 yıllık bir diğeri de açıktan halen okuyor kendini övüyor valla geçen sene konuşuyorduk bana 7.500 maaş alıyorum dedi. Şimdi bilmiom tabi kendini övüyor aklınca.
Bosveeer. Üzülen sen olursun.
Ya geçen twitterrdan istek attı aklıma geldi tabi hemen çıkarttım engelledim sonra
Şikayet de etseydın. Ben olsam ederdım 😀
En son ben eski sevgilileriyle arkadaşça konuşuyormuş diye bitirdim efeleniyordu bana gideceksen git kafam rahattı yeminim bozdum senle oldum felan diyordu ben de pisliginde boğul yazdım 9 aydır konusmuyoruz gelmiş istek atıyor hsjsjsj aldım önce çıkardim sonra engelledim
Tamam smdı kafana takılcak bısı yok ortada yani. Kendıne saygısı olmayn sana hıc saygı duymaz
Ya aslında ben de bir huy var böyle başta konuşuyorum sonra diyorum ben bunla nasıl konusmusum kendime yakistirmiyorum o kişiyi sinirleniyorum kendime herkeste oluyor mu acaba? Hani diyorum normalde oturup sohbet etmeyeceğim karakterde biri
Olabılır bende de olmuşluğu oldu. Farketmıyebılıyor ınsan
Aynen bombos insanlar
Ee sen beni hakedecek ne yaptın yanımda sirtimayacakmisin birde bana diyor a dediysem b demeyecek bana bunu diyor sonrada ben bırakınca peşimde dolaşıyor Twitter'dan felan ekliyor pardonda, a dediysem b demeyecektim hani benim senin peşinde koşmam lazım o zaman
Bu nası soru
Aslinda kafamda ki soruyu toplayamadim ortaya böyle bir şey çıktı.. yani yanımda sırıtacagi halde beni istemesi saçma geliyor. Yani kendini karakterli sanıyor galiba en basitinden bana diyor ben a dediysem eşim b diyemez hayırdır yani sonra bu sözlere rağmen beni suçluyor