Doktorlar dizisindeki Estetik cerrahı Arslan Ibrahimoğlu bir bölümde Hasan'in eşi Ayla'ya "bütün kadınlar kaltaktir ve bazıları bunu gizlemeyi bilir bazıları bilmez diyor"
Bu söz hakkındaki görüşünüz nedir?
Bu söz hakkındaki görüşünüz nedir?
O dizideki karakterin geçmişine baktığımızda annesinin öyle biri olduğunu bilen ve tüm kadınlara hayat bakışı bu türden olan birisi.
9 sezonluk diziyi 3 sezonda bitirmeselerdi Arslan'in daha ne yaramazlıkları olurdu da kısa kestiler
Genel olarak güzel diziydi evet.
Grey anatomy den çevrilmiş her şey bari birşey yapıyorlar hepsini yapsalar mükemmel olurmuş
Orası öyle de bizim arslan da fena değil yani 😂
wsdefuhldsjdhl o adam cidden kadınları iyi tanıyodu ama
Cevap
2Cevap
Onun anasi, kiz kardesi, karisi kaltakmis ki oyle dusunuyor 😉
SÇmalık ya öyle bir sahne mi vardı ki
Dikkatli izleseydin farkederdin 😉
Çok doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar