
Hareketleri, çıkışları, verdiği demeçler, özel hayatı, iş hayatı hakkında nasıl bir profil çiziyor sizde?

Kendisini zerre sevmem. Feminist erkek düşmanı biri. Bir de bu ülkede kadın olmaktan utandığını söylüyor. İstediği feminist kanunlar ise tamamen hukuka aykırı, insan hakları aykırı. Bu feministlerin hepsi arap ülkelerine gidip yaşamalı. Çünkü bunlar cinsiyetçi, erkek düşmanı , demokrasi, insan hakları ve hukuk düşmanı.
Tanımıyorum. Medya moda takip etmiyorum.
Adını duyuyorum magazinin söyledikleriyle de biri hakkinda düşünce sahibi olmuyorum.
Onun icin soylenecek tek şey.
Fatmagule dua etsin.
Aşkı memnu dışında bir başarısı olmayan kadın, Feministim deyip koca parası yiyen kadın, Sevişerek sanat yaptığını sanan kadın, ve çok nursuz sevmiyorum aşırı itici Amerika'da olsa kimse yüzüne bakmazdı ama burası Türkiye normaldir.
Değerli insanları görmeyip değersiz insanları yücelten bir ülkede yaşıyoruz maalesef.
Birazcık kıskançlığı ve bolca şımarıklığı olan bir ablamızdı.. Olgun artık tabii ama hala yeterince değil. Çocuksu bir karakteri var. Oyunculuğu kötü..
Cevap
47Cevap
Çok önemli yapımlarda, çok önemli rollerde kaliteli işler çıkaran ve kesinlikle çok güzel biri olan sanatçı hakkında acaba çok merak ediyorum bazı kendini bilmezler nasıl bir düşüncesizlikte '' çok vasat, berbat oyuncu, yeteneksiz '' diyebiliyor? Bizim memleketin asıl problemi bu; hiçbir şeyden anlamayıp her konuda fazlasıyla gereksiz konuşmak.
Asil bu kadını övmek hiç bir şey den anlamamaktır.
bu ülkeye fazla bir kadın zaten içinin güzelliği yüzüne vurmuş. bir ülkenin kebanlatına ve kekolarına bak birde beren'e bak. hem kültürlü hem güzel hem karyeri var.
Başaralı hareketleri, çıkışları, verdiği demeçler, özel hayatı, iş hayatı bir hayatı olması Aşkı Memnuda Behlülle çalılardaki sevişme sahnesini aklımdan silmeyecektir.
4 sene önce Fenerbahçe de ki büyük klüpte bir partide o dönemin oyuncularindan biriyle tuvalet önünde alkolün verdiği yetkiyle iliskiye girerken ki görüntü geliyor gözümün önüne
Beren Saat Türk sinemasının gerçek sanatçılarından biridir. Kimilerine göre "Or*spu" bana göre " Tanrıça."
Soğuk kadın olduğunu düşünüyorum kenan ne kadar sıcak kanlıydı adamın gözüne bir bakıyor adam espiri yapmaya çekiniyor 😂
Türkiye nin gerçekten bir yıldızı olduğunu düşünüyorum. Hem güzelliğiyle hem de oyunculuğuyla bunu fazlasıyla ispatladı...
Bizim evde var bitane odamda pili iyi gidiyor arkadaşımda da kola takılan dan var kurmalı iyi yani bir sıkıntısını görmedik Beren saat te en iyi marka
HDP li bildiğim kadarıyla
Uzun zamandır TV de yok
Güzel ve çoğu rollerini iyi oynuyor
Çoğu dizilerde hep bir sevişme sahnesi olur bunun
Fatmagülün suçu yok biz onu bihter sandik.. yaw aoruyla ne alakasi var bende anlamadim. bir sarkitdu aklima gelmisken yazdim. Heh he
özgecan arslan 'ın katili tecavüz etmeden önce fatmagül un sucu ne dizisini izlemişti bu yüzden bu kadından nefret ediyorum
Ordan mi esinlenmis anlamadim ben?
@isimsiz_kıss izledikten sonra çok hoşuma gitti o anda da özgecan otobüse bindi diye röportajı vardı kalkmadiysa o. çocuğunun
Anladim
Acaba Beren benim hakkimda ne düşünüyor? diye düşünüyorum
Kesin geceleri uyku girmiyor dur gözüne seni düşünmekten 😄😊
Neden Kenan Doğulu diye hep sorguladığım güzel kadın...
İyi bir oyuncu, ama güzel olduğunu soyleyemiyecegim.
Tatlı bir kadın huyu suyu hakkında bir bilgim yok ama dış görünüş açısından hoş bir kadın
Bildiğin vatan haini birisi ve sanatçı ayağına rahatça yapıyor bunları
Gereksiz biri. Ayrıca Kenan abi hatundan anlamıyor bunu ona söyledim
Valla iyi bir oyuncu. Onun dışında çok yakinen takip ettiğim biri değil.
Sevmiyorum ve oyunculugu sahte geliyor mimiklerini kullanmıyo
Güzel, oldukça zeki ve başarılı işinde. Değerli bir oyuncu.
Sabahtan beri yorum yazıyorum, xper puanım neden artmıyor AMK?
İyice yaşlanmış kurumuş, oyunculuğu unutmuşum... vaktiyle saçma sapan bir dizi çektiydi ordan kazandığı paralarla geçiniyor işte
Egoist, sevimsiz, kokaincinin karısı. 2 k*rt birbirini bulmuş.
Azgın türk kadınının kendini hanım hanımcık pozuna sokmak için düştüğü komik durumların tek kişilik özetidir kendisi 😂😂😂
Yalan yook sadece fiziki olarak yorumlayabilirim güsel kadınnn cekici
Türkiyede nesli tükenmekte olan cesur kadınlardan biri.
Yine başladı bizim şunu bunu nasıl buluyosunuz demeye
basarisini guzelligine borclu olan bir kadin.. ama beni cekmiyor nedense
Rahmetlilerimden biri Cok guzel kadin gözleri ağzi burnu derdi Cidden öyle vallah 😀
pkk destekçisi olması ondan tiksinmem için yeter.
Sevmiyorum kendisini...
İyi bir oyuncu ve gayet güzel de.
Yeteneksiz bir oyuncu. Geri kalanı umrumda değil.
Egosu tavan, kibirli ama güzel bir kadın
Bu kadar tanınmasına ragmen ekrandan hep uzakta. Magazine düştüğünde de çoğu kez hayvanlara olan sevgisi ile haber konusu oluyor. Ego kelimesini tetikleyecek ne gördun? Sasirdim oldukça.
Önyargilarindan dolayı kötü tanıtıyorsun mesela. Ne zamanıdır röportajda yok kadindan hani bir kelimesine takildik diyelim.
İtici
Guzel kadin ama oyunculugu kötu
Kesinlikle destekliyorum
Muazzam bir güzellik.
Bihter harikaydı onun dışında ilgilenmiyorum
sevemedim bu kadını nedense içim ısınmıyor
Hiç hoşlanmıyorum kendisinden
Behlulun Gizli Manitasi
Hiç takip etmiyorum ya. Magazin le işim olmaz
O kadar albenisi yok bence
Sadece terörist olduğu kesin
Evet terörist o
😊😊😊
güzeldir hoşdur ama benena benena😂😂😂😂
Beni beni beni bihterini...
Bu kadını seviyorum 👍🏻🌸
Ben bu kadına bayılıyorum ya
Nami diğer Bihter 😀oyunculuğu güzel beğenirim
Aşkı memnu döneminde en güzel zamanlariydi
Vatan haini gerisi umrumda değil.
Hiç hoşlanmıyorum kendisinden
Masum kız rolunu oynayacak bir yuz ifadesi var
Ülkenin büyük Kaşarlarindan
Tipsiz pkk lı lancike biri
Beni ilgilendimiyor
Eşi ilgile sin
Hiç takip etmiyorum kendisini
Başarılı profosyonel bir oyuncu
İtici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar