Aleyna Tilki kız kardeşini dudaklarından öpüp, bunu da sosyal medyada paylaştı! Bu görüntüden sonra tepkiler gelmeye başladı.
Çevrenizde çocuklarını dudaklarından öpen ebeveynlere denk gelmişsinizdir.Aleyna’nın bu hareketi hakkındaki düşünceleriniz neler? Çevrenizde çocuklarını dudaklarından öpen ebeveynler var mı?
Sonuçları fena olacak durumlara karşı tepki olarak bu gibi durumları yapmamakla önlem alırız ama yine de diyemeyiz ki tamamen sapkınlık olduğunu. Şöyle ki... Kültür gereği tokalaşmak yerine dudak dudağa öpüşenler var. O halkta yetişen ve bunu normal karşılayan bireye sapkın gözüyle bakmak veya "kesin hormonları coştu" demek ne derece doğru? Sen tedbir amaçlı öpüşmüyorsun ama öpüşmek külliyen sapıtmışlık da diyemezsin. Buna kapı aralayabilir evet ama yaşadığın ortama göre şekillenecek bir durumu keskin yargılarla ele almak çok sığ geliyor bana. Ama yine de tasvip etmediğim bir durum.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Öpmek için değil de öylesine yapmış sanki, ama kardeşi farklı bir tepki vermiş gibi geldi. Yine de hoş değil. Hele ki yayınlaması sırf konuşulmak için sanki...
Ebeveynlerin çocuklarını dudaktan öpmesi daha farklı bir şey. O gerçekten büyük bir sorun.
Farklı ülkelerde dudaktan öpmek gayet sıradan hatta burunlarını birbirine sürtenler de var. Bizim kültürümüzde ise böyle şeyler yok. Tokalaşmak ve yanakları birbirine değdirmek var.
Japon kültüründe ise bunların hiçbiri yok. Temas sevilmez. Karşılıklı başlarını eğerler.
O yüzden Aleyna Tilki'nin ve kardeşinin kendi tercihi demekten başka bir şey diyemem. Sonuçta aile içi bir şey. Saklı gizli de bir şey yok ki bunları açıkça paylaşıyor.
Ya kimi öperse öpsün. İlgi budalası insanlar yetiştiriyoruz ve bunları da çok seviyoruz. Sonra ilgi bulamadıklarında toplumda önem arz edecek şeyler yapıyorlar ve maalesef bunların hepsi de olumsuz. Sonra konuşup bu insanları ve kendimizi kısır döngüye sokuyoruz. Sorun onlarda mı yoksa bizde mi diye sorgulamak lazım ama yanıtta belli bence.
Reziller Allah kahretsin hepinizi bu nedir böyle kötü örneksiniz çocuklara cidden, hadi büyükleri boşverin onlar anlamıyor kafaları zaten g*tte, dudakta siz böylemi yeni nesile örnek oluyorsunuz aferin sana Tilki alkışlıyorum seni sana evde ailen dudaktan öpmeyi öğretmiş alkışlıyorum hepsini ben bunları ünlü yapanlarada diyecek söz bulamıyorum artık şu cahilliği bir üstünüzden atın ülkeyi rezil kepaze ettiniz be.
Şöyle anlatmak isterim Pedagoglar ve psikoloji uzmanları yurtdışında da Yapılan araştırmalar sonucunda çocukların dudaktan öpülmek içinde otobüslerde farklı kişilerin kucağına verilmesine karşı oldular Evet bu çocuk küçük olsaydı atıyorum 2 3 yaşında olsaydı yine öpülebilir Amma ve lakin burada bir genç kız var ve onun for Meral dengesini bozup toplama kötü örnek
Bu toplumun başına gelen; izdivaç programlarından sonraki en büyük bela, asla insani değerler taşımayıp, asla değer görmeyi hak etmeyen insan müsvettelerinin ünlü olmasıdır. Tablodaki ise bunun en çarpıcı örneklerinden.
Bence gayet normal. Ne farkeder aslında biraz kafayı boşaltıp düşününce ha yanak ha dudak aileden birini sevdiğin için art niyetsiz başka köyü duygu olmadan öpebilirsin
Aleyna Tilkinin bütün yaptıklarına rağmen ailesi onunla gurur duyduğunu söyledi. Bence bunlar bu durumu ''çağdaşlık, ilericilik'' olarak görüyorlar. Ailenin gönlü rahat, bu durumda bize bir şey söylemek düşmez.
Zaten milletin işi gücü derdi tasadı yok Aleyna böyle yaptı diye bunu dert tasa edinmişler güzel güzel Aleyna iyi yapmış yaomasaydı bu millet olmayan beynini yerdi yoksa
Çok değerli sitemizin Twitter sayfasını yöneten elemanlar, aynı hareketi bir erkek, kız kardeşini veya erkek kardeşini dudaklarından öpseydi aynı etiketle paylaşacaklar mıydı sormak isteriz..
Art niyet olmasa bile çocuğun gelişimi açışından doğru değil. Sen öpmiceksin ve öpen olursa yanlış olduğunu anlasın diye uyaracaksın. Kim ne niyetle çocuğuna yaklaşıcak bilemezsin.
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Aleyna Tilki kız kardeşini dudağından öptü! Çocuklarını dudağından öpen ebeveynler hakkında ne düşünüyorsunuz?
En İyi Cevaplar