Anne ve babalar çocuklarını dudaktan öpmeli mi, öpmemeli mi?

David Beckham'ın 7 yaşındaki kızını dudağından öpmesi sosyal medya da tartışma yarattı.
Anne ve babalar çocuklarını dudaktan öpmeli mi, öpmemeli mi?
Birçok kişi bir babanın çocuğunu dudaklarından öpmesi "yanlış" olduğunu ifade etti, bazıları da bu öpücüğün yanlış olmadığını, baba-kız sevgisinin bir göstergesi olduğunu savundu.
Anne ve babalar çocuklarını dudaktan öpmeli mi, öpmemeli mi?
Peki siz ebeveynlerin küçük çocuklarını dudağından öpme davranışı hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz çocuğunuzu dudaktan öper misiniz?
Anne ve babalar çocuklarını dudaktan öpmeli mi, öpmemeli mi?
Cevapla