Gizem Özdilli - Şener Özbayraklı vakasından sonra Melis Ayça Değirmencioğlu, kendisine sosyal medyadan “Hey how are you?” diye mesaj atan Beşiktaş'ın yeni kalecisi Loris Karius'u ifşa etti. Bu olaydan sonra Loris Karius sizce Türk kızları hakkında ne düşünüyordur? Kendisi artık Türk kızlarından uzak durur mu?
Sadece "selam nasılsın?" yazmasına rağmen ifşalanan Loris Karius sizce Türk kızları hakkında ne düşünüyordur?
bunun abazanlıkla ne ilgisi var siz delirmişsiniz? (abaza değil abazan) eğer karius’a çamur atıyorsanız; siz kadınlara nasıl yaklaşıyorsunuz, nasıl mesaj atıyorsunuz? tanışmıyor musunuz hiç kimseyle? nasıl bir zihniyete sahipsiniz ki bir kadına “hey nasılsın?” yazan birine hemen sapık damgası vuruyorsunuz? eğer ki melis içinse bu söylem; ne alaka? melis’in yaptığı da anlamsız. adam yazmışsa ne olmuş yani? insanız biz anasını satayım konuşabiliyoruz, tanışabiliyoruz vs. bir kendinize gelin ya. karius bir kadından genellemeye varacak birine benzemiyor. mesafeli yaklaşır ama hepsi aynıdır demez içimizdeki bazı kendini bilmezler gibi.
@pembeli24 Herkesin giderek anormalleştiği şu karanlık ve bozuk düzende normalleri görünce anormal ölçüde değerli buluyor ve alkışlıyoruz desteklemeye değer
Kız paylaşımıyla kendi kendisini epey küçük duruma düşürdü. O aksini zannediyor heralde ama onda o kadar kafa var demek ki.
Yaptığı hareket çirkin ve çok gereksiz. Nedir yani bu seni çok mu değerli yaptı da paylaşıyosun, ne zannediyosun? Eline ne geçiyo? Bu tip tavırdakiler rezil ediyolar kendilerini.
Kezbanlikta uluslarasi bir dünya markası olmak icin adım adım ilerlemiş. rezalet. ulan adam belki bir ihtiyacin var mi gardaşım diyecek. nereden bilsin türk kızını. ayrica kizi guzel bulup tanismak icin yazabilir ne var bunda. ah bahtsiz gardaşım karius aramiza hoşgeldin
Ben yolda çantasından bişey düşen bir Türk kızına bir amcanın hanım kızım diye bağırdığına şahit oldum. Kız ya git be amca yaşından başından utan dedi oysaki adam sadece çantasından düşen şeyi verecekti :-D herkes güldü kıza. Bizim kızlara meraba bile desen bu benle yatmak istiyo zihniyeti var
Bazıları bu denli sinir bozucu oluyor evet. Birde maymun gibi bir surata bürünüp garip garip gözlerini kısarak etrafına bakan tipler var şiddete karşıyım ama kaşını gözünü açasım geliyor böylelerinin.
Ne yapsa hakkıdır. Böyle bir rezalet olabilir mi ya? İşte ne yaparsanız yapın, ne kadar paranız, güzelliğiniz, şöhretiniz olursa olsun içinizdeki o sonradan görme kendini belli ediyor. 'Fayn tenks end yu' diyeceksin konu kapanacak. Reklam yapmadan yaşamayı öğrenin yahu. Herkes bilmeden de mutlu olunabiliyor. Sinirlendim.
Bir kız için bütün Türk kızları hakkında kötü düşüneceğini sanmıyorum, ama Türk kızlarının %90'ının bundan beter kezban olduğunu bilseydi nefret ederdi.
(Yalnış anlaşılmasın, erkeklerinde ciddi bir çoğunluğu maganda bu ülkede sadece kızlar değil)
Bu arada %10 Kendini geliştirmiş, bu ilkel topluma ve coğrafyaya rağmen mantıklı ve medeni olabilmiş Türk kızlarına selam olsun :)
1. si "selam nasılsın" demek tacize v. s. hiç girmez tanışmak istemiştir yazar kendin tanışmak istemezsen cevap yazmazsın. 2. si bu kadına selam nasılsın yazan onlarca kişi vardır erkeklerde dahil sonuçta takipçi sayısı yüksek. Onları ifşalama gereği duymamışta bu adamı niye ifşalamış sizce? Amacı tamamen adam üzerinden prim yapıp popüleritesini adını daha çok duyurup hava atmak. Milletide aptal sanıyor. Bunları bir feminist olarak söylüyorum.
Türk kızlarıyla ne alaka ne kadar saçma soru , siz de yangına körükle gidiyorsunuz resmen. Bunu okuyup gaza gelen erkekler Türk kızı diye ağzından salyalar saçarak hakaret edince hoşuna mı gidecek? Artı olarak Loris Kairus tek bir insandan yola çıkarak bütün bir milletin kadını genelleyecek kadar düşük zekalı mı? Kızı tanımam etmem, evet bu yaptığı doğru değil. Ama siz de algıyı başka yerlere cekmeyin lütfen şuursuz biri için
Bu kadinin adini yeni duydum. Estetiksiz halini gormustur adamcagiz kusmaya gitmistir... :D Verdigi poza bak, bir de basit bir selama verdigi tepkiye... Yatak odasinda bile veremem o pozu sahsen... Elestirmeyin bosuna " Pozla degerlendirme, illa sarkintilik mi edilmeli? " diye. Bu pozu kime sorarsaniz sorun, bastan cikartma pozudur. Adam yine iyi siyirmis, ya tum parasini yedikten sonra yapsaydi bu estetikli mankencigimiz?
Bir avm cep reklamında Güney Kore’li ünlü erkek grubunun kartondan maketlerine gelen ve onlarla fotoğraf çektiren Türk gençliği yetişiyor şarkılarını ezbere biliyorlar danslarını hatta onlarla ilgili eleştiri yaptığınızda sizi dövebilecek kadar savunabiliyorlar İyi günlerimiz👍
Eleştiri yapmakta haklısın saygılı bir şekilde yapılan eleştirilerde sıkıntı yok ama neden bu kadar garipseniyor ki bu durum sonuç olarak insanlar istediği müziği dinlemekte özgürler.
@Moniekalove kedi canını senin:) şöyle ki garipseniyor çünkü kartona geliyorlar bizim zamanımızda canlısı vardı insanları küçük düşürüyorlar basit görüyorlar zamanında bende madonna'yı severdim ama ölçülü sevmeli yani hunharca olmamalı ikonik oluyor bir nevi tanrı ve küçük tanrılara taparcasına istedikleri müzikleri dinlemesinler düşüncesinde değilim ki sorun o değil sorun tanrılaştıracak kadar çok sevmeleri ailelerinden bile çok seviyorlar
Ben melis ayçayı suçlayan kadınların çok tutarsız olduğunu düşüyorum. Mesela burada ya da başka bir mecrada başka biri aynı mesajı yazmış olsa , acaba her kadının aklından böyle iyimser düşünceler mi geçer?
Adamına göre muamele burada da geçerli basbayağı. Hasan ali kaldırım atsaydı bu mesajı ne derlerdi acaba ;)
Loris Karius hemşerim seni deli mi becerdi. Kaç sene almanya da yaşadım ben estetiksiz estetiksiz makyajsız taş gibi kızlar var. Yaza yaza bu maymuna mı yazdın. Rezil herif
Tamamen eziklik değil mi bu? Tamamen gösteriş. Bunu yaşattıktan sonra , o adam bir daha Türk kızının yanına bile yaklaşır mı bilemiyorum. Bunu taciz günü reklam etmek, ne kadar kötü bir şey. Ne kadar düşük olduğunu göstermiş
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ne kadar kezban olduğunuzun farkında mısınız? :D Böyle bir mikroba yazdığı için adam pişman olmuştur ne düşünecek
Hanimefendiyi tanimiyorum. Yaptigi seyi cok dogru buluyorum. Amacinin ise Turkiyeye gelir gelmez Turk kizlarina s. kin kalkti demek istemistir. Turkiyede bazi taraftarlar tuttuklari takimin futbolculari bacisina yazsa anasina yazsa gurur duyacak bununla caka satacak durumdalar. Bu kiza kezban diyenlerin en az %70'i Besiktaslidir bundan emin olabilirsiniz.
Dünyanın primini yaptı bu kadın şimdi. Bizim Türk kızları böyle işte. Normalde bir yerlerinin düşeceği adama prim yapmak için ifşalıyor. Ne yani selam yazmış sadece, ister taz ister yazma. Herkesin konuştuğu adam bana yürüdü havası atmak için yaptığına bak 😂
Daha gelmeden butun Turk kizlari mesaj yagmuruna tuttu hatta taciz ettiler. Adam bir kisiye normal bir mesaj atinca ulke gundemine oturuyor. Muhtemelen muhattap oldugu ilk ve tek Turk kizi olacak.
Burnu kalkık görmüştür ne demek nasıl yani salak abi böyle insanlar olduğu sürece ne iyi erkekler nede iyi kadınlar birbirini bulamaz genel olarak söylüyorum kadınların %99 böyle erkeklerin %98 i böyle hepside üç beş abaza salak yüzinden
Alt tarafı nasılsın dedik havalandı demekki acayip yokluktadirlar uzak duralım bunlar bizi yerler diye düşünmüştür. Ve haklı da bir erkek size nasılsın yazdığında cirkinse sapık diyorsunuz yakışıklıysa ekran alıp millete hava atıyosunuz ergenlik
Oha. Karius, kardeşim diğer yengemize noldu bea;J Kızın yaptığı cinslik. Karius'la konuşma fırsatı geçmiş eline, ego kasmak uğruna yaptığına bak. Şimdi Karius kendini nasıl kötü hissetmiştir. Yapmayın.
Şimdi bu kıza haysiyetini düşünen hiç kimse bir selam bile vermez çünkü ne zaman neyi neden ifşalayacağı belli olmayan bir koz var karşımızda En sonunda haysiyetsiz biri ile sevgili olmak zorunda kalacak Bu kız ifşasıyla kendi topuğuna sıktı bence
Türk kızları nedense dm ' den kendisine yürüyen erkekler olunca şimariyor hatta mesajın fotosunu paylaşıyor bakın erkekler beni arzuluyor diyerek. Loris bence bu saatten sonra Türk kızlarından uzak durur.
İşte tam bir Türk kezbanı... halbuki içi gidiyor Loris Karius'la birlikte olabilmek için, ben senin bildiğin kızlardan değilim imajı vermeye çalışmış ama onu da becerememiş garibim sıçıp sıvamış :)
Ndkcjdlnd cidden çok komik kızın yaptığı. bildiğin dikkat çekme popüler olma çabasında diğer arkdşlarnda dediği gibi bildiğin KEZBAN. Çocuk için üzüldüm ifşalanmak kötü olsa gerek..
Tam bir kezban. Yaptığı şeyi neden yaptığı apaçık belli, ayrıca adamın yazdığı da çok normal bir şey. Tanışmak istemiş belli ki, kız kezbanlıkta bayrak sallayanmış yalnız :D
Bana mesaj atsa ilerletirim konuşurum tw de birlikte adım geçer daha çok gündemde olurum direk hawe are you? Yazmış ss alıp paylaşmış şimdi şeyi 3 kilo olmuştur
Sırf prim yapmak, gündeme gelmek için ifşa etmiş şerefsiz Karius gibi birinin sana bakmış olma ihtimali bile kötü Zaten bu olaydan sonra kolay kolay bir Türk'e bakmaz, hele ki ünlüyse asla bakmaz
Amacı okeye 4. bulmak değil heralde herkes biliyor neden yazdığını kendi de dahil. Ama bence çok iplemez adamdaki tipe bak şu kıza niye yazmış olabilir ki yani
Al işte sırf prim için sırf egosunu topluma göstermek için yapılmış bir vaka. Vakti zamanında ünlü bir oyuncunun bana yazdığını da ben ifşalasaydım keşke ulan hep böyle şeyleri sonradan anlıyorum --_--
Karius bu mesaji atarken sadece kafede oturup kahve içmeyi düşünmedi heralde. Geldiğinden beri ilgi odağı olduğunu farkedince kime yazarsam yazayım reddetmez diye düşündü bence ve götunu kaldirmamak adına kızın yaptığını ben doğru buluyorum
Ben bu olaya ihtimal vermiyorum çünkü adam geleli 1 hafta oldu memlekette o kadar güzel ünlü varken ve geldiği yer İngiltere gibi bir yerken bu kıza neden yürüsün ki
Ay götüm sadece bı ego yükseltme cabasından başka bir sey değil eminim ki su kadın kariusu gercekten görse eli ayağı titrer neden bu türk kızlarının götü havada bılmıyorum herkes kendını bulunmaz hınt kuması zannedıyor sonra gıdıyorlar paralı kürtlerle evlenıyorlar evlerın kös kös oturuyorlar
Saygısızlık, yapmış. İfşa etmesini gerektirecek bir şey yok. Tanınan biri hele ki. Empati sıfır. Loris Karius, kibirli biri değil anlaşılan. Herkesi, bir tutacağını sanmam.
Neden bu kadar büyütülüyor ki Adam nasılsın demiş kızda cümle aleme duyurmuş Ne gerek vardı şimdi buna? Taciz falan etmemiş yani nasılsın demiş altı üstü Çok abartılıyor
Soyle bir kızı 1.500 TL ye 4 saatliğine evimde agirliyabilirim yani her malın bir alıcısı vardır. Bu pazara kendileri girdi. Biz değil. O yüzden fazla ucmasinlar heleki kezbanlar
Karius kezbanlardan uzak durmayı öğrenmeli burası avrupa degil
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Feministlerden ve kezbanlardan nefret ediyoruz. Temel özellikleri bencil olmaları, çıkarcı olmaları, egoist olmaları ve dünyayı kendi etraflarında dönüyor zannetmeleri.
Ciğeri beş para etmeyen popüler olma çabaları güden ucuz insanlar bunlar estetik yaptırmasa sokakta dönüp bakmazsınız bile çocuk da ülkeye yeni geldiği için bilmiyor basit kız cennetine düştüğünü.
Vay arkadaş hep bunlara yaziyolla hic baga yazmiyollaaa... Baga yazsa hic ifsa etmem. Guzel guzel flortlesirdim. 😂 loris de tipsizmiş ama olsun kaleci sonucta
Türk kızlarının genel özelliği. Dertleri erkek de değil, hemcinslerine karşı en üstün olduğunu kanıtlamak, egolarını tatmin etmek. Erkekler çoğu için sadece bir araç ve bu mücadeleci hasetçilik gerçekten irrite edici ve itici bir görünüm veriyor
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sanki ahlaksız teklif yapmış 😂😂 yahu dış görüşünüzle bu kdr ilgilendiğiniz kadar karakterinizlede ilgilenseniz keşke. İnsan gibi selam vermiş adam tanışacaksan tanış mal tam
Akıllı adamsa olayı türk erkeklerine sorar ve olayın kişiyle değil türk kızlarının çoğunluğuyla oldugunu öğrenir. Görünüm avrupai ama içerik iran- pakistan seviyesi.
Türk kızlarının çoğunluğu mu, azınlığı mı bilmem ama bu davranışların en büyük sebebi kadınları aşağılık kompleksine sokan Türk erkekleri. Bu bir gerçek. Bunun dışında, gerçekten hayatının kadınının, aklı başında bir Türk kadını olmayacağının garantisini veremez. Bu yüzden; ezbere dayalı gitmektense kişiye özel muamele yapması çok daha anlamlı olacaktır. İnsana hayat katacak cinsten de birçok Türk kızı gördüm, biliyorum. Mesele bakmayı bilmekte.
Tabii ki iyileri var ama toplamda türk kızı büyük risk. Hele ki evlilikse konu. Riske girmeye gerek yok bence. Düzgün türk kizlari için de durum aynı. Düzgün erkek bulma olasılıkları çok az.
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Sadece "selam nasılsın?" yazmasına rağmen ifşalanan Loris Karius sizce Türk kızları hakkında ne düşünüyordur?
En İyi Cevaplar