Siz çiziyor musunuz? Ben eskiden sevdiğim cümleleri yazardım, ama fazla zamanımı aldığı için bıraktım. Ya post-it yapıştırıyorum ya da hiçbir şey yapmıyorum sadece okumaya konsantre oluyorum.😒 Ama altını çizme isteğim iyice arttı bu ara.😒 Sanırım ben de başlayacağım artık..😕
😍
Kitap okurken yazıların altını çizmek doğru mu sizce?
Evet bence çizilmeli. hayatı boyunca her gün kitap okuyan biri olarak bende aynısını yaparım. orayı çizerken aynı zamanda o cümle insanın beynine kazınıyor. ayrı bir tat alınıyor. özellikle çizilmesini tavsiye ederim.
En İyi Cevaplar