Kitap okurken yazıların altını çizmek doğru mu sizce?

Siz çiziyor musunuz?
Ben eskiden sevdiğim cümleleri yazardım, ama fazla zamanımı aldığı için bıraktım.
Ya post-it yapıştırıyorum ya da hiçbir şey yapmıyorum sadece okumaya konsantre oluyorum.😒
Ama altını çizme isteğim iyice arttı bu ara.😒
Sanırım ben de başlayacağım artık..😕

😍
😍
Kitap okurken yazıların altını çizmek doğru mu sizce?
Cevapla