Arkadaşlar sizce sağ ve muhafazakar görüşlü kişiler eski Yeşilçam sanatçılarını neden kolay kolay benimsemezler daha doğrusu Yeşilçam sanatçılarının iyi yönlerini ele almayıp sürekli kötülerler ve aynı zamanda onların da insan olduğunu benimsemezler nedir bu düşmanlık nedir bu kin neden bazı kesimler Yeşilçam sanatçılarını bu kadar kötü gösterir?
Sağ ve muhafazakar görüşlü kişiler eski Yeşilçam sanatçıları neden kolay kolay benimsemezler ve kötülerler?
"Ne vermis onu anlamadim " diyor bir de, pislik!!! Bu cumleyi okuduktan sonra tamam bu kadar yeterli dedim madem anlayacak kafa yok ne gerek var tumunu okumaya? amaa yok ya biraz daha devam edeyim , dur bakalim, " camiler acip" ... yok yooookk zihniyet belli, bu kadar kâfi !
Soyleyecek, yazicak cok sey var ama insan yoruluyor biliyor musun? Tekrarlamaktan yoruluyor! Bu tur yorumlara cevap bile vermiyorum artik, bu pisliklerle tartismaya degmez , gulup geciyorum !
@Histoire_Naturelle sen insanlara birşey anlatmak zorunda değilsin anlayan anlar anlamayan anlamaz Her insan olaylara algıladığı şekilde bakar insanlar olayları nasıl algılıyorsa o şekilde algılar İnsanların fikir ve düşüncelerini değiştirmek zordur hele hele dar görüşlü bir kişiyse ne kadar anlatsan anlamaz Anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az diye boşuna atalarımız söylememiş :)
Hiç tanımadan belki de tek kare resmini görmeden sadece herhangi bir filminde gördüğü bir kareyi gerçek sanarak bu cümleleri sarf eden biri muhafazakar olsa namaz kılsa nolur bunları diyerek kul hakkına girmiş iftira atmış olmuyor mu sanki bütün dinlerin temelinde inançtan önce insanlığın olduğunu fark edememiş bir ölünün ardından kötü konuşabilecek kadar güçsüz bu karakterde olan insanların günden güne artması beni sadece üzüp yoruyor...
@birgaripüyeler sırf Münir Özkul için değil diğer yeşilçam sanatçıları içinde aynısını yapıyorlar iyi taraflarını görmeyip sürekli kötü yanlarını görüyorlar sırf Münir Özkul için değil Levent Kırca Kemal Sunal içinde aynısını yapıyorlar Akit Gazetesini okursan anlarsın orada Kemal Sunal'ı eleştirmiş hatta dinsiz bile demiş
@birgaripüyeler halbuki eski sanatçılara abakana kadar bide günümüzdeki sanatçılara baksalar çok iyi olurdu zira şimdiki sanatçılar eski sanatçılardan daha berbat ve aynı zamanda edepten ahlaktan yoksunlar eski sanatçılara dinsiz ahlaksız diyecekleri kadar günümüzdeki sanatçılara da aynısını deseler Aleyna Tilki Nur Yerlitaş Kerimcan Durmaz vs. bunları da eleştirseler belki de günümüzde şiddet ve ahlaksızlık bu kadar tavan yapmayacaktı belkide :(
Tamam onlar içinde aynı yorumu getirebiliriz zaten tanımadıkları insanları eleştirmek saçma sapan yorumları getirmek kendileri İslamın her türlü kuralını yerine getiriyorlarmış gibi konuşmak en sevdikleri şey onlar müslüman geriye kalan herkes ne yaparsa yapsın onlar gibi konuşmuyorlarsa dinsiz imansız
Yahu Levent Kırcanın arkadından edilen laflar neydi hatırlamıyor musunuz? Kendi dört dörtlük gelmiş bir de bsşkalarının arkadından öbür tarafta ateşin bol oldun yazarlar yazık tek kelime.
Aleyna Tilki Nur Yerlitaş Kerimcan Durmaz'a sanatçı diye sıfat verebilmemiz bile hata değil mi kimler bu insanlar hiçbir şey ne eğitimleri var ne halka kattıkları bir şey üstüne her sahnede oldukları an halka hakaret üstüne hakaret...
@birgaripüyeler aynen öyle bunlara sanatçı denmez Kemal Sunal Münir Özkul gibi hakiki ve tecrübe sahibi sanatçılar varken Kerimcan Durmaz Nur Yerlitaş Aleyna Tilki gibi sanatçılara sanatçı demek senin dediğin gibi hata olur sanatçı dediğin tecrübeli olur bir geçmişi olur ve eğitimli olur
Ee biz bunu yazan insanların ağzından düzgün bir kelime çıkabileceğini niye düşünüyoruz ki o zaman zaten kalpleri zift kaplamış insanlıktan bihaber varlıkların ağzından çıkan kelimelerin dolu olmasını beklememizde boşa kürek çekmek gibi... @MimozaCicegimsin
@birgaripüyeler aynen öyle en azından saygı olmalı ama o da yok ama @MimozaCiceğimsin adlı arkadaşın söylediği gibi devir değişti artık bu devran böyle dönecek elden bişey gelmiyor Artık yeni dünya düzenine ayak uydurmak zorundayız
Sol görüşlü ve aydın insanlar neden muhafazakarları kötülerler ki :) arkadaşlar burada bu atılan fotoğraf karesindeki kişinin yapmış olduğu olayı sizde bütün sağ görüşlülere yapıyorsunuz. Ben sag görüşlü ya da sol görüşlü ya da bölücü görüşlü olmak istemiyorum yok mu öyle bir görüş garson varsa getirsene tadına bakayım.
@Androsakson herkes birbirini kötülüyor çünkü ayrıştık ondan sol görüşlü ve aydın insanlar Müslümanların bir takım hal ve hareketlerini sağcılar ise sol görüşlülerin ve aydın kesimin İslam'a aykırı hal ve hareketlerini beğenmeyip kötülüyorlar bunun ortası ne yazık ki yok ortası ancak ideolojilerden uzaklaşmakla ve dünyaya objektif bakmakla orta yolu bulursun
@Androsakson Mesela örnek vermek gerekirse Sağ görüşlü insanlar Atatürk'ü beğenmeyip Atatürkçü insanları kötülerler ve sevmezler ve yine aynı şekilde sol görüşlü aydın ve eğitimli kesimler Aleviler gibi sağ görüşlü insanları sevmez ve muhafazakarların bazı hal ve hareketlerinden ve aynı zamanda sözlerinden hoşlanmazlar işte bunun gibi bunun ortası yok :)
@MarsUltor3000 İyi güzel ama her yeşilçam sanatçısı kötü değil ki tamam kötüleri elbette vardır ama iyileri de var Mesela Münir Özkul Kemal Sunal bunlar iyi sanatçılar Bu Satılmış denen adam Münir Özkul haberinin altına bu yorumu yapmış halbuki her yeşilçam sanatçısı kötü gösterilemez kötü yönleri olduğu kadar iyi yönleri mutlaka vardır https://i.hizliresim.com/4amArL.jpg
@MarsUltor3000 evet senin dediğin gibi bu olay abartılıyor abartılmıyor değil keşke biz insanlar sanatçıları siyasi görüşlerine göre değilde bilgi ve tecrübesine baksak bence daha iyi olurdu diye düşünüyorum ama ülkemizde ayrışma olduğu için bu mümkün değil
@MarsUltor3000 Mesela yurtdışında da bizim ülkemizdeki gibi sanatçıların siyasi görüşleri var ama yurtdışındaki insanlar sanatçıların siyasi görüşlerine değil aksine bilgi ve tecrübesine bakarlar oradaki insanlara göre sanatçı demek bilgi ve yetenek demek ama bizim ülkemizde ise sanatçılara sanatçı gözüyle bakılmıyor bilgi ve tecrübeye bakılmayıp siyasi görüşlerine bakılıyor sağ görüşlü mü değil mi ona bakıyor bizim milletimiz bir tek sırf Türkiye'de değil 3. sınıf ve geri kalmış ülkelerde sanatçılara bu gözle bakılır halbuki siyasi görüş insanın sanatçılığını belirlemez aksine bilgi ve tecrübesi insanın sanatçılığını belirler
Eskiden böyle şeyler hiç olmazdı. Eskiden hepimiz kardeştik be! Hoşgörü vardı. Ama şimdi yüzde elli namuslu vatansever, geri kalan yüzde elli dinsiz vatan haini olmuş. Çok üzülüyorum :(
@MarsUltor3000 Evet eskiden hoşgörü vardı sevgi saygı vardı onun dışında iktidar korkusu da yoktu eskiden insanlar düşüncelerini özgürce dile getirebiliyordu şimdi öyle mi değil iktidarı eleştiren terörle bir alakası olmadığı halde ya hapse giriyor ya da işsiz kalıyor ve dolayısıyla evine ekmek götüremeyince kendisi ve çoluk cocuğu aç kalıyor :(
Mesela şimdi böyle bir yapım yapanı fetöcü ilan edip hapse tıkarlar https://youtu.be/uOC5UlUt2SE Düşünsene günümüzde de Tayyip Erdoğan Binali Yıldırım için böyle yapıyor. Mümkün değil
@MimozaCiceğimsin sırf Münir Özkul'la kalsa iyi bütün sanatçılara aynısını yapıyorlar iyi yönlerini değil sürekli kötü yönlerini ele alıyorlar genelde Sağ ve muhafazakar kişiler genelde eskileri sevmezler halbuki eskiden kötü şeyler olduğu kadar iyi şeyler de olmuştur Eski sanatçılar bunun örneklerinden biri
Levent kırca mesela. Sanki annelerine sövmüş adam. Vefat ettikten sonra ateşin bol olsun yazanını bile gördüm. Bunlar müslüman biz değiliz çomarlar işte burada da çok var maalesef. Müslümanlığa gelince konu mangalda kül bırakmazlar. Ama uygulamaya gelince. Yaaaa aşkım bir kere sevişmekten bir şey olmaz gel hadi. Böyle işte bunlar.
@MimozaCiceğimsin eski sanatçılara laf ettikleri kadar şimdiki sanatçılara laf etseler çok iyi olurdu zira günümüzdeki sanatçılar eski sanatçılardan daha berbat Elçin Sangu Aleyna Tilki Kerimcan Durmaz Nur Yerlitaş ve daha neler neler şimdiki sanatçılara laf etseler onları eleştirseler ne kadar güzel olurdu eleştirseler belki de günümüzde şiddet kavga ve ahlaksızlık bu kadar tavan yapmayacaktı
@MimozaCiceğimsin sanki günümüzdeki sanatçılar çok ahlaklı ve edepli melek gibi maaşallah bide şimdiki sanatçıları eleştirseler eski sanatçılardan daha berbat olduğunu anlayacaklar :(
@MimozaCiceğimsin aynen öyle Allah hepimize düşünme yeteneği versin belki de biz insanoğlunun en ihtiyacı olan şey düşünmek ama düşünme düşünmezler nede olsa herkes kendi penceresinden bakar kimseye birşey anlatamazsın anlatsan da seni dinlemez kendi bildiğini söyler
@hsnnz yok ne bakacağım ben böyle sığ düşünceli insan değilim halbuki şimdiki sanatçılar eski sanatçılardan daha kötü ve berbat ama bunu her insan kolay kolay anlayamaz ancak geniş düşünen anlayabilir dar görüşlü kişiye bişey anlatamazsın zira herkes günümüzde kendi bildiğini söyler :(
En İyi Cevaplar