
Sanatçı da olsan dünya fani
Bir sanatçının Fiziği ile değil eseri ile kalıcı olması lazım
Yalan dünya
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sitenin açılış sayfasındaki '' Güzellik kraliçeleri ''
miss turkey falan
bu resimlere iyi bakıp
fazla açılıp saçılmasınlar.
Yaşlılık var ölüm var ahiret var
teşekkürler
Bir sanatçının Fiziği ile değil eseri ile kalıcı olması lazım
Sanatcı da olsan dünya fani
Hayyy nasıl da değişmiş..
Cevap
12Cevap
Büyük usta Yıldız Kenter oyuna hazırlanırken kendisini pudraya boğan makyözüne sorar "Ne yapıyorsun sen?" diye. O da "Kırışıklarınızı kapatıyorum" der. Üstadın cevabı anlamlıdır: "Ben onları yapmak için bir ömür verdim!" İşte böyle asil ruhlu kadınlarla sanatımız yükseldi şimdiki ucubelerle de sanatımız batıyor.
Sanatçı da olsan dünya fani o yüzden de bir sanatçının fiziği ile değil de eseriyle kalıcı olması lazım...
Bazıları için "karıya bak hala daş gibi" diyorum. Bazıları içinse " of bu ne be suda bekletilmiş gibi büzüş büzüş olmuş" diyorum.😂
Dünyadaki yasamimiz süreli dostlar. Elbet hepimiz bir gün öleceğiz. Belki yarin belki 30 yil sonra
Kara kas gozlerin elmas bu guzellik sende de kalmaz pisman olursun kimseler almaz annene bak gor halini sarkisi geliyor
Sanatçı olarak bakmıyorum duruma, ölüm belli bir zamana bağlı olmasa da bir zaman sonra mutlak sonun geleceği gerçeğini...
Onlarda insan yaslanacaklar elbet. Önemli olan dunyaya biraktigi eser asıl ölümsüz olacak onlardır.
Çünkü bir gün hepimiz yaşlanacağız gençlik kimseye kalmayacak malesef
Elbet birgün yaşlanacağız ve ölüm kapımızı çalacak önemli olan geride bıraktığımız izler...
Hayat işte ama önemli olan tabi sadece diş görüş değil yaptıkları
Güzellik ödünçtür, gerçek sanatçı kesinlikle yeteneğiyle anılmalı mesela Adile Naşit, Ayşen Gruda..
Şimdiki zamanda nelere aldandığımızı düşünüyorum 🧐
Genç kalanları da mevcut. Kendilerine önem vermediklerini düşünüyorum. Ha ölüm hakkındaysa, hiç birşey. Çoğunlukla dokunmuyor bana, anlam ifade etmiyor.
Hayatın ne kadar kısa olduğunu ve acaba ben neler sığdırabileceğim bu ömre onu düşünüyorum.
Valla hayat geliyor aklima çok kisa.. Oyüzden hic biseyi takmamak lazim
Eserleri ölümsüzdür, sanatçılar değil.
Yalan dünya..
#devilinme
Kesinlikle B diyorum başka da açıklaması olamaz
B diyorum😊
Güzellik gidici nitelik kalıcı
#zalimsinzaman diyesim geliyor.
Üzülüyorum 😔
Birçoğu kaybolup gidiyor
Ne yüz kalmış ne de astar 😂😂
Vay be
Çökmüşler
Yaşlanıyorlar
yaşanmışlıklar..
B diyorum ben de
B diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar