AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
154Cevap
Senede yaklasık 50 kitap okurum ama heycan konusunu işliyorsak tabiki film 😄 batman vs supermeni kitaptan oku bakalım ne kadar zevk veriyor
Kesinlikle kitap okumak. Kitapta duyguların daha iyi hissedildiğini düşünüyorum.
Film izlemek. Ben o kadar kitap okuyan birisi değilim. Severim ama okumam. Film izlemeyi daha çok seviyorum
Ne olduğuna bağlı yani hangi kitap hangi film falan ama genel olarak bence film
Kitap tabi ki. Ve lütfen o güzelim kitaplara iğrenç filmler çekmesinler...
ikiside guzel ama kitap okurken kendi hayal gucumuzu kullanarak bir nevi film izlemis gibi oluyoruz ve kendi dunyamiz olusuyor fakat filmde hazir olan herseyi sadece direk izleyerek keyif aliyoruz
Sağlam bir kitapsa en kral filme. 10 çeker... 😂 😂
Ayni romanin hem kitabini hekde filmini izledgimde bana kitap daha heyecan verici gelir herhzmn
Kitap okumak diyerek itaatkar olduğunu düşünenler...
Film olduğunu herkes biliyor.
Heyecan olarak nasil birşey aradigina bagli ranger ya da hiz treni daha mantıklı geliyor
Ne film kitap okumak daha heyecan veriyor kitapta ne oluyormuş 😄
Kitabına göre değişir. Eğlence değil ama tercihim hep kitap okumak
Kitap okumak bana çok sıkıcı geliyor okuyamıyorum kitap. Film izlemek daha zevkli
kitap tozu yutmak iyi gelir hem aksan hem diksiyon hepsinden önemlisi hayaller geliştirir.
Kitabı okumakta filmi izlemekte sarılarak yapmak derim.
Kitap okumak tabii kitap iyiyse örnek yırtıcı kuş wilbur simth hiç bir filmden o heyecanı alamazsın.
Filim filmi yapanların sınırlı hayal gücüdür görüntü önümüzdedir ve istesenizde üzerine bir şey koyamazsınız fakat iyi bir kitapta konu anlatılır betimlenir hayal gücünün sınırlarını siz belirlersiniz.
ikiside heycansiz kis gelsin sömine kenarinda cayimi iceyim zencefilli kekimi yiyeyim
Kitap okumak... En azından olayları kafanda sen canlandırabiliyorsun yani hem film izlemiş gibi oluyorsun. Yönetmen sensin.
Film izlemek heycanlı tabi aksiyon fon müzikleri dehşet savaşlar maceralar
Her ikiside yerine göre değişkenlik gösterebilir. :)
Kitap daha eğlenceli ve meraklandırıcı.
Üstelik kendi yorumunu katıyor sahneni kuruyorsun.
ikiside ayrı güzel
Film görsel olduğu için manyak sarıyor tabi güzel bir filmse
Film her zaman aynı tadı vermiyor. Mesela Yakub Kadri'nin Yaban'ını okudum ve sonra filmini izledim, filmden aynı tadı alamadım
bence film yaninda bide kiz arkadasin varsa tadindan yenmez
Kitap okumak kendi filmini yazıp yönetmek demektir.. tabi ki daha güzeli ve heyecanlisi kitap okumak
İzlediğin film ve izlediğin kitaba göre farklılık gösterir.
kitabın tadı hiçbirşeyde yok ama beni saran kitap az olduğu için filmleri tercih ediyorum
Kitap okumayı film izlemekle kıyaslamak bile kitaba hakaret sayarım.
kitap hertürlü filmi içerik olarak ezer fekat, film diyeceğim.
Hacı ikisinin de yeri ayrı şimdi öyle demekle olmaz ki an gelir kitap daha aktivasyonlu, olur an gelir film daha dallı budaklı olur.
Bazen kitap bazen film.. film gerçek hayattan alınmış ya da bilim tarzında belgesel tadında olmalı insana bir şeyler katmalı
kitaptan sonra uyursun düşüncelerle filmden sonrada yanındakiyle sevişirisn. bu yüzden film heyecan verici ama kitap ta akılcı...
Filim izleyerek ne olabilecegi hakkinda anlik fikir yurutebiliyorsun.
Kitap okumak. Çünkü kitaplardan başka bir arkadaşım yok.
Konusuna gore degisir filmin ya da kitabin. İzlerken uyyakaldigim film de var heyecandan kalbimi yerinden hoplatan film de var 😅
Ben Film izlemek :) battaniyemizi alıp sıcacık şekilde izlemek diyorum
Kitap okumak daha keyifli ama film izlemek daha heycan verici
Kitabın yeri farklı zevkli renkli araştırmacı zeki kişiler kitabı şeçer diye düşünüyorum film ise tambellik gibi geliyo tv daha çok subliminal içerikli üstelik
İkisi de heyecan verici
Filmde merak ettiğin şeyi 2 saat içinde öğreniyorsun ama kitap öyle mi gece uyku uyutmaz
Kitaplar daha eylenceli :)
Kitabın türü önemli bence:)))
@DERDİNİ_ANLAT_ Sen ne tarz kitap Okuyorsun :) bir ima oldu sanırım?
Valla genelde mesleğim gereği olanlar ama bazen farklıda olabiliyo yani duruma göre ruh halime göre
@DERDİNİ_ANLAT_ mesleğin nedir? Psikolog çıkmassın umarım. :))
Yok yaa öğretmenim:)) ama öğrenciler açısından psikoloğuda geçtim:))
Siz ne iş yapıyorsunuz?
Yönetici asistanıyım ne iş yaptığı belli olmayan meslek dalı 😉
Valla hep merak ediyorum asistanlığı:)) başbakan sözcüsü falan filan şaka şaka valla arada jalan sen olursun genelde terslik çıkarsa diimi:)))
@DERDİNİ_ANLAT_ Yapman gereken çok şey oluyor en küçük gözden kaçan bir durum kıyamet olabiliyor. raporlama , herşeyden haberdar olma, randevuları düzenle, vs.
hergün 10 saat çalışıyorum ama bazen zaman yetmiyor. :)
İkisinin de konusuna ve akışına bağlı değişir...
Kitap okurken film izlemeyi çok severim 😂😂😂😂
Ben hiçbir filmin kitabını görmedim ama çok kitabın filmini gördüm..
film tabiji. kitap okurken heyecan yapanı ilk defa duydum :)
İçeriğine göre değişir
İçerik derken mesela
Hangisi ilgi uyandırıyorsa o daha güzeldir. Bilim kurgu fantastik vs
👏👏👍
Kitap okumak hele DAN BROWN serisiyse
aha benden başka dan brown'cu çıktı :) en son okuduğun kitabının adı neydi pekji?
İhanet noktaso
cehennemi okumuş muydun peki filmi de çekildi
Hayır
Daha onu okumadım melekler ve Şeytanlar dijital kale da Vinci şifresi
Bunları okudum
dijital kaleyi askerdeyken okumuştum harika bir kitaptı
Hepsini okudumm ama artık çok tekrar ediyor başlangıcı da okudum. Şapel şapet kilise kilise gezmeler. Robert langdon gibi bilgi donanımlı bir genç kızla koşuşturma falan filan ama baya kültür dolu kitaplar hepsi...
Aynen ☺☺
Aynen kültürleri öğretiyor ama heyecan verici
@Ucubeolankizim dijital kalede klise ve şapel şapel gezmek yoktu yalnız.
Stephen king de iyi yazıyor kalemi sağlam
İhanet noktasında da yoktu ama birkaç temeli var kitaplarının ve başlangıç ı da okudum bundan sonra okumayacağım
Stephen king in tüm kitaplarını okuyacağım ama cndkdk sürekli topluyprum hdjdjdk
Yeşil yol hayatı emen karanlık gibi güzel kitapları var
Ayrıca şapellrri falan melekler ve şeytanlarda geziyorlar illüminatiyi falan anlıtıyor
aynen illüminatıyı anlatıyorlar :)
Klişeleşti Robert karakteri ya, entellektüel bir karakter, katedrallere gitmeler, kaç kovalalar... son kitabına kadar okudum ya sayfa sayfa tahmin ettim me olacak bitecek. İlk okuduğum kitabı melekler ve şeytanlar zaten baya sevmiştim. Ben stephen king den kara kule serisini çok seviyorum. Yeşil yol elimde ama okumadım bu aralar okuyacağım, christine, buick8, kubbenin altında, mahşer, ateş yolu, sadist kitaplarını okudum ama ne bulursam alıyorum mesela tom gordon a aşık olan kızı ejderhanın gözleri ve medyum u istiyorum. Aaa medyum demişken doktor uykuyu da medyumun devamı olduğunu bilmeden okumuştum. Gerçekten harika bir yazar stephen king eğer onu beğeniyorsan dean r. Koontz da beğenirsin
Digital kale de bilgisayar profesörlerini anlatıyor ihanet noktası kutupta yaşanıyor
Kitap daha içsel geliyor
kitabın etkisi daha uzun...
Kitap okumayı hiçbir şeye değişmem
Kitap daha iyi okumanın hakkını verebilene
İkiside benim için heyecan verici
Film bence daha hızlı 😂 Kitap cok yavaş
Kitap okumak okuduğun kitabın filmini izlemek
Elbette film izlemekk
Film izlemek. Ayrıca daha hızlı sonuç veriyo
Kitap çünkü benim hayal gücüm devreye giriyor
kesinlikle kanka
Kişiye göre değişir :)
Ben sinemacıyım 😅 kitapta sabrım yok 😂🙈