
Saçma sapan filmlerden bahsetmiyorum. Aynı konunun filmini mi izlersin, kitabını mı okursun?

Saçma sapan filmlerden bahsetmiyorum. Aynı konunun filmini mi izlersin, kitabını mı okursun?
Bir kitabın beyaz perdeye taşınması birebir aynı olmadığı için ikisi de demek istiyorum.
Örneğin Ben Sherlock Holmes kitaplarının hastasıyım. Seriyi defalarca okudum.
Ama Robert Downey Junior'dan Sherlock'u izlediğimde kitaptaki algım tamamen değişti.
Başarılı ve güzel işler, insanın algılarını değiştiriyor.
kitabın yeri tabi ki ayrı biliyorum, ama ben film diyorum. çünkü bir solukta hepsini izleyip bitirebiliyorsun. ama benim gibi her kitabı okumaya kalktığında uykuya dalan birinin bu kitabı bitirmesi epey bir zaman alıyor 🙃😴😴
Bence de 90 dakikada bitecek bir hikayeye günler ayırmaya gerek yok. Banane thomas jasmine yi gördüğünde içinde ne sapıkça düşünceler olusuyor :D:D
sapıkça düşünce mi?
bak şimdi cazip geldi 🤔🤔
tam kaçıncı sayfada bu🤨🤪
Puahahah ya gerekli gereksiz bir sürü detay sevmiyorum. Bir odayı perdesinin pensine kadar anlatana kadar 3-4 sayfa okuyorsun. Tv de bunu 2 saniye de hazır görüyorsun işte. Zaman kazancı :D:D
Bende tersine kitabın o yönünü seviyorum, örneğin televizyonda sadece
gördüğümüz şey sadece uzaklara dalmis bir bakış iken kitapta bu bakışın tüm duygularına kafadan geçen düşüncelerine kadar değiniliyor 🥰
Ama seni söylediğin tarzda filmler de biliyorum. örneğin, yaprak dökümü'nde evdeki telefonu çalan ali rıza beyin telefona ulaşana kadarki üst kattan alt kata olan tüm basamakların tek tek inişi gösteriliyor🤣🤣🤪
Eic icin tskler 😇😊🙏
Rica ederimmm
İlk kitap sonra film
Ricalar ederim efenimm
Bence kitap okumak gibisi yok! 📚 Kitabın ruhunu, detaylarını, karakterlerin hislerini daha derin bir şekilde hissediyorsun. Tabii ki bazı filmler çok etkileyici olabiliyor, hele ki güzel bir yönetmen işin içindeyse. Ama kitabı okurken hayal dünyan coşuyor resmen! Kitabın ardından filmi izlemek de ayrı bir zevk tabii, karşılaştırıp "Hikayeye ne eklemişler, ne çıkarmışlar?" diye bakıyorum. Sen hangisini seçiyorsun, film mi kitap mı? 🎥📖
Cevap
12Cevap
film izlemeyi daha çok severim
Kitap okumak insanı okumak anlamak daha çok ilgi alanım
Filmler diye düşünüyorum ama bazı kitaplar bayağı Sarıyor
Kitap okumak çünkü hayal gücünü daha çok çalıştırıyor ve seni içine alıyor..
Benim için kitap okumakta güzel ama film izlemek dağa çok sariyor
İkisi de benim olmazsa olmazımdır fakat bugünlerde filmlere daha fazla vakit veriyorum.
Güzelse ikiside sarıyo kötü kitapta var kötü filmde
Kitap okumak. Aşığım kitap okumaya aşık
Kitap okurken filim izlemek ve arada karışık çerez yemek
Dünden itibaren film izlemek :) :) :) :) :)
hiç biri zevk vermiyor artik
Okumayı severim
Kitap okumak…
Ya 1070 sayfa ise :D
Olsun zamana yayarak okurum yeterki sarsın 😃
Anna karenina 1070 sayfaymış bu arada hahashfa
Kitap okumak daha çok sarıyor
Kitap okumak
Film tabiki kitap okurken uykum geliyor
Fiml
Kitap okumakkkkk
Kitap
Film
Film izlemek
Dizi izleme
Film izlemek
Film izlemek
Film
İkisi de sarıyor
film izlemek
Film izlemek.
Kitap okumak
film izlemek
İkisi de sarmıyor..
Kitap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?