Kitap okumak mı daha heyecanlı
Film izlemek mi?
Film izlemek mi?
Kitap okumak
Film izlemek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kitabını okumak her zaman daha iyidir filmi eleştirmek adına büyük farklar yakalanabiliyor.. ortamlar da film hakkında konu açıldığında filmdeki detayları çok güzel ifade edebiliyor insan.. karşınızdaki insana farklı biri izlenimi veriyorsunuz bence mükemmel bu şekilde çok kişiyle tanışmışlığım var çok bilmeleri susturdugum oldu az bildiğini sananlarınsa aslında çok bildiğini.. böyle böyle güzel şeyler de yaşattı kitabını okumak.. kitap okumak iyidir he kitap birşey katar her kitap eğitiminde siz o eski siz degilsinizdir.. Okuyun 🙂
İkisi ayrı tat..
Kitap okumak ; eğer hangi tür kitaplardan hoşlandığını biliyorsan ve farkındaysan gerisi hayal gücüne kalıyor tamamen filmde hayal gücünü kullanamıyorsunuz çünkü orada armutu elma olarak gösteriyorlarsa öyle görüyorsun ama kitapta armutu elma olarak yazıyorlarsa orada o nesneyi nasıl görmek istediğin tamamen sana kalmış oluyor sınırsız
Kitap okumak çünkü kitaptaki karakterleri istediğin kişi olarak hayal ediyorsun ve bu da bence çok heyecanlı
Cevap
152Cevap
Senaryolarda kitaplardan alındığı için her ne kadar filmlerde ince detaylara yer verilmemiş olsa bile ikisi diyorum ama ikisi Demiş olabilirim Kitabı'n daha ağır bir sevgi ile beynime ya da hisleri bastırdığını olgunlaştırdığını algıları açtığını bilinçli bir hale getirdiğini söylemeden edemiyeceğim.
okuduğum kitabın senaryosunu yazıp filmini çekmeyi daha çok yeğlerim :)
doyuruculuk anlamında kitap ama heyecan istiyorsan, film..
Film izlemek heyecanlıdır tabi ki ama kitap okumak daha heyecanlıdır. Çünkü kitapta buz dağının tamamı ele alınırken, filmde -mecburi olarak- sadece görünen kısmı ele alınır. Kitaplardan uyarlanan filmler de buna en güzel örnektir.
Çok teşekkür ederim :)
Kitap tabiki okurken kendi zihninde kurdugun karakterler vs bana daha cok heyecan verio. okumaya basladgm andan bitisine kadar film izlems gibi oluyorum zaten ayrica kitaptsn sonra film ozet gibi geliyo bana kitap daha ayrintili anlattigi icin.
Her gün kitap okuyan biri olarak, filmler genel olarak daha heyecanlı okuduğum bazı kitaplar var onlarda müthiş heyecan veriyor, ama şimdi yapmayın arkadaşlar burada çoğu kişi kitap demiş ön yargılı davranmak istemiyorum, ama bence çoğu kişi hava olsun diye kitap dedi. :D
Kitap tabikide. Kitaplar benim hayatım , dert ortağım , sırdaşım, kaçtığım yer ve hayallerimi yaşattığım dünya. Hatta kendimi içine yerleştirdiğim hayali hayatım 😊
Ben böyle sorular almak istemiyorum ne yapmam lazım bildirimleri kapadım ama
Kitap okumak tabi ki de. Cunku kitap okuyunca olaylari falan hepsini beyninde canlandiriyorsun. Ve hayel gucun inanilmaz derece gelisiyor. ama filim izlerken beynim donuyor resmen
Sürükleyiciliğine bağlı. Sürükleyici bir kitap sıkıcı bir filmden sürükleyici bir film ise sıkıcı bir kitaptan daha heyecan veriri
Benm icin film daha heycan katıyor çunki yorulmuyorsun goruyosunda ama kitap okumayida severim ama heycan fazla katmaz hani oku oku gözünde canlandirman gerekiyor ki rahatça anlayasin ne bilm
Hafızamın derinliklerinde "kitap" diye bir kelime var, nerden geliyor bilmiyorum, demek ki eskiden kitap diye bir şey vardı, kitap okuyorduk galiba, çünkü saat korkunç korkunç sesler çıkararak tiktaklıyordu ve yağmur kulakları sağır edercesine gürültülü yağıyordu, kitap okumak çok mantıklıydı, içinde kocaman kocaman sözler vardı, içinde analog bir dünyanın bahçesi vardı..
Bir kitabın filmiyse kitabı okumak daha heyecanlı ve daha eğlenceli. Ama genel olarak film izlemek daha güzel bir aktivite
Kitap tabi ki , filmde karakterler ve mekanlar hazır veriliyor, kitapta ise karakterleri ve mekanları sen hayal ediyorsun.
kitap tabiki. kendimle baş başa kalabildiğim en güzel anlardan biri.
Film daha heyecan verir bence her kitap tam anlamıyla heyecan duygusunu yaşatamaz bir de film izlendiği için daha etkili oluyor
Değişiyor aslında. İkisinin de yeri ayrı. Ama genellikle kitaplarını tercih ediyorum uyarlama filmlerde.
Kesinlikle kitap. Filmde heyecanlansan heyecanlansan en fazla 3 saat ki o da nadir. Kitapta bir sayfa daha, hadi bir daha derken sabah oluyor.
Okuduğum türde kitaplar filmlerden kat kat heyecanlı. Zaten 20 filmden ancak 1 tanesi heyecanlandırıyor artık
İkiside ayrı heyecanlı. Filmdeki heyecan kitapta olmuyor, kitaptaki de filmde olmuyor.
İkiside çok ayrı ama film izlerken kendini kaptırmak daha bı güzel ya
Bence kitap okumak daha heycanlı okurken resmen kitabın kahramanı oluyorum ve her şeyi ben yaşıyorum
Kitaplar daha kaliteli ve duyguyu daha çok yansıtıyor. Kitabı filme tercih ederim.
Her türlü filim ışıkları kapatıp iziyoruz ne güzel kitap ne be
Kim kitaba para veriyor mk
Geçen bir kitap alacaktım 40 tlydi etiket fiyatı mı neymiş nerden çıkarayım o kadar parayı evde iki tane film izledim ohhh
Kitap okumak çünkü okuduğun kitapta olayın içinde gibi hissettilir.
Sevgilimle beraber film izlemek filmin yarısında uyuya kalmak efsane heyecanlıydı
Sewgilin ben olabilirim we seni uyutabilirim flm önünde
Filmlerde sahnenmiş olayları izlersin ama kitab okumak hayallerde sahne yaratmaktır bu ufkunuz genişletir ayrıca hayal ederek okduğun kitablar hayal kurmanı ve renkli dünyanın canladırmasında daha da heycan katıyor diyorum.
Kitap okumak tek geçerim bro o kitabı okurken ulan ne olucak acaba diyip diğer sayfadan devam edersen anlamazsın ama film izlerken adam ölücekmi diye düşünmez ileri sarar anlarsın ama kitap kelime kelime sürüklenme👍🏻
Günümüzde kitaplardan filmlere uyarlanan bir çok film olmakla beraber bir çoğu kitaplardaki heyecanı aktaramamakta çünkü kitaplarda karakterler daha etkili bir şekilde zihinde canlanıyor fakat sinema filmi için aynı şeyi söylemek mümkün değil.
Film izlemek. kitap da canladiriosun film de ise birebir yasiosun goruosun
İkisi de çok güzel ikisininde bize kattigi farklı değerler var 😊
Kitap okumak daha keyifli ama film izlemek daha heyecanlı
Genelde kitap, yönetmenin bakış açısı yerine kendi bakış açımla görmeyi seviyorum
üşengeç bir milletiz okumak yerine dinlemeyi tercih ederiz
film efektleriyle alıp götürüyor , bazı kitaplarda etkiliyor
Kitap okumayı pek sevmiyorum. Film , Dizi izlemeyi daha çok seviyorum
Kitap daha iyi ama film de bazen iyi oluyo ya moduna göre değişir işte
Kitap okumak. Cunku hayal gucumu de isin icine katarak okurum ve daha cok hapsediyo beni icine
İkisini de seviyorum ama kitap okumamak her zaman en büyük hobim😊
Genelde kitaplar daha keyifli olur ama vakit bulamadığınız zaman film de iyi gelir
Kitap okumak ta iyidir ama film izlemek daha heyecanlı
kitap okumanin daha heycanli olabilicegini tahmin ediyorum ama okumadigim icin flim dedim
Okuduğun bir kitabının filminin çıkacağını duymak bence 😄
kitap okumak daha sakinlestirici bence film heycanli
Kitap okumak bence duygulari daha yoğun hissettiriyor kitabı yasiyor gibi hissediyor insan
genel olarak film izlemek ama çok etkileyici bir kitap okuduğumda inanın bana etkisinden 2 hafta çıkamıyorum
var mı derinden etkileyen kitap?
Bu ikilemeyi aynı çatı altına koymak birazzz... Kitab bambaşka bir dünya ve hayallerimiz için bir velinimet.. Film ise sevdiklerimiz ile izlemek vazgeçilmez bir heyecan...
Filme oy verdim. Aslında ikisi de heyecanlandırır. Ama kitap okumak daha çok heyecanlandırıyor. Okuduklarım kafamda canlandıkça, sonrasını hep merak ediyorum.
yerine değişir, en temizi önce filmi izleyip, detaylar için kitabı okumak, mesela buz ve ateşin serisi kiptalarını dizi izledikten sonra okumak çok güzel bir deneyim, tüm karakterler gözünde canlanıyor.
Kitap okumak ama kitaba göre değişir bknz Ted deeker ve harlen coben veyada tarih kitaplarının yerini hiç bir film tutamaz
Yazar dostevesk ise iş iyice kitapların karına döner..
ikiside heyecanlı ama en son dün kitabin sonunda kahramanların hepsi ölünce içime bir burukluk çöktü kitap diyorum. ama aynı burukluğu yaşatan dizilerde var.
Her ikisi de başka insanların gözünden olayları yorumlamak, başka insanların dünyalarını farklı yollardan görmek olduğu için ikisi de ayrı güzel deyip politik cevapla ve hiçbir zevkten vazgeçememe şımarıklığıyla 2 evetle uğurluyorum:)
Okumak daha heyecanlı tabi bu kitaba da bağlı bişey
konusuna göre değişir.. ilgi duyduğun bir konuyu kitapta bulursan kitap, flimde bulursan film daha heyecanlı..
bu satırları bitmemesi için okumayı zar zor bıraktığım kitabımdan ayrıldığım sırada yazıyorum, okumayan köylüdür
Keşke herkes köylü olabilse
neden birini seçmek zorundayız ki altyazılı filmlerde kitap gibidir bence yani 2 si birden diyorum altyazılı film (kitaplı film) :D
Flim izlemek daha mantıklı ama kitap okumanında flim izlemekten farkı yok sonuçta kafanda televizyon var gibi
Film izlemek daha heyecanlı
Kitap okumak daha rahatlatıcı
Bence ikiside heyecanlı çünkü ikisinde de bir son bir gelişme var ama tabi kitap okumak daha faydalı
kitap tabikide okuduğun her kelme gözlerinde canlanıyor her karakteri kendi istediğin gibi canlandırabiliyorsun kitap daha heyecanlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar