Kitap okumaktan mı keyif alırsınız daha çok yoksa film izlemekten mi?


Bence ikisinin keyfi ayrı burada önemli olan içerikleri mesela açlık oyunlarının kitabını okumak daha güzel ama filmi o etkiyi vermiyor genelde kitabı olan filmler o etkiyi veremiyor desek doğru olabilir ama kitabı olmayan filmler de mesela ayrı bir güzelliği var biraz karışık karar veremedim net olarak🤔
Cevap
25Cevap
Kitap okumaktan daha çok keyif alırım..
Ben film izlemeyi daha çok seviyorum her zaman için.
Seninle kitap okuyup ardından filmi izlemek daha keyifli olurdu doğrusu 🥺❤️
Film izlemekten :D ama ikisinin olayları farklı ya
Ben iki eylemden de fazlasıyla keyif alıyorum. Yalnız bu ara kitap okumadığımı fark ettiğim için tekrardan başlamış bulunuyorum.
Hep aynı şeyin aksine yapılmamış olan daha keyifli
Kitap okumak daha güzel fakat artık okuyamamaktan izlemeyi tercih ediyorum.
Kitap okumak daha keyifli oluyor
Ama doğru ortam değilse
Filmde olabilir
Yerine göre değişiyor benim için şu an film izlemek daha keyifli
Ben romancıyım ama iyi filme de hayır diyemem
İkisi de ayrı güzel aslında ya. Ama genel olarak bence kitap okumak çünkü tamamen senin hayal dünyana kalmış herhangi bir kısıt yok
Eskiden çok kitap okurdum artık o kadar okumuyorum film izlemek daha cazip geliyor film diyecem
Ayrım yapmak zor, ikisini de severim. Ama bir kitabın filmi çekilmişse, kitabını tercih ederim.
Kitap okumak kesinlikle. Film dizi izlemek hep iyi gelmez insana ama okumak öyle mi
İkisini sevmiyorum böyle keko yaşlı sevdim fofkkdfkldkfkfk
Keko yaşamı sevdim ldkdkdkdkf
tabiki kitap okumak
Kitap okumak favorimdir.
Dizi, film izlemek kesinlikle.
Kitap okumak bana göre değil
Benim için film izlemek
Film izlemek daha keyifli bence
İzlediğin filmin kitabını okumak
yerine göre
Filmmmmmm
İkiside baya keyifli
Spor diyelim
Kitap okuma
Lahmacun yerken film izlemek
Film izlemek
Kipatokumag
Film..
Tabiki film izlemek
Film.
Kitap okumak daha keyifli bence
İkiside şahane
Kitap okumak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?