yaa ben kitabını okudum filmine de dün gittim gerçekten çok harikaydı hepinize öneriyorum. kitabın yazarı ayrıca çook samimi bir insan. diğer okurlarla beraber kardeş gibisiniz, yazarıyla da anne kız gibisiniz.. :))
bunla alakası yok ben erkek diyorum sen bana kızdan bahsediyosun ben burda kızlar sütten çıkmış ak kaşık demiyorum zaten sadece gerçek ADAMolan arkadaşlrım olsun isterdim dedim sen ne anlarsan anla.
Ama oyle degil benim ciddi dusundugum kizlar hep sarisin mavi yesil gozlu oldu ya da açık kumral benim asik olmam icin bunlar gerekli esmer bir kiza asik olamiyorum
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Anketler > 4 erkek ve 1 kızdan oluşan eğlenceli bir arkadaş grubunun içerisindeki tek kızsın. Hikayenin en güzel kısmı hangisi olur sence?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
Her gün şaşırtıcı bir olay kulağa çok hoş geliyor. :D
Her seferinde farklı ne olabilir ki?
Koruyup kollayacakları bir ortam. Hayal gibi geliyor ama :D onu seçtim.
Bizimle her gün daha şaşırtıcı, daha keyifli. Filmi heyecanla bekliyoruz.
Ona sık sık sürpriz yapılması olsa gerek. Güzel film. Yarın gideceğiz.
gittiniz mi?
Butun ev islerini senin yapman sonra evden bahane ile tasinmak
Kitabını alıp okudum çok güzel 2. kitapta çıksa artık film de muazzam
evet epsi nekadar mutlu birbirleriniseven arkadaşlar bense yapayalnızım
Beleşe sinema bileti bekliyoduk
ah be bizde ergenken boyle grubumuz vardi eskiyi ozledim
prensese donusturebilcek bir erkegi secerler yani :D
Güzel konnu. Tebrikler. Aman dikkat sonunda niyetler değişmesin...
yaa ben kitabını okudum filmine de dün gittim gerçekten çok harikaydı hepinize öneriyorum. kitabın yazarı ayrıca çook samimi bir insan. diğer okurlarla beraber kardeş gibisiniz, yazarıyla da anne kız gibisiniz.. :))
Bizim sınıf 10 kişi idi tek erkek bendim yemin ederim başbakan öyle korunmamıştır
kurbanda hep beraber danaya giriyomuş gibi hissedersin bir süre sonra
Dört tarafı cengaverlerle çevrili, seni her an koruyan bir arkadaş ortamı
Çok güzel, erkeklerle anlaşabiliyorum bir tek zaten
Kizlar erkeklerle daha iyi anlaşıyor olabilir ama ateşle barut yan yana gelmez elbet bir kıvılcım çıkar
oo kankalarla ps partileri yaparsın en güzeli o olur
Kitabı çok güzeldi.. Böyle bir arkadaş grubum biz dört kişiyiz ve o üçü şu hayatta başıma gelmiş en güzel şey olabilirler. Her açıdan muhteşem bir şey
ywmi bir kavak yelleri vakasi gibi gorunuyor :)) sirayla hepsiyle cikar bu kiz muhtemelen ;)
Ben bu film ön yargılıydım ama izlerken çok eğlendim :d
4 tarafi cengaverle dedigin gorseldekiler cengaver mi ya 😬😬
Izledim. Ve sanirim hayatimda en cok guldugum filmdi 😍
Tabiki seni her an koruyan ve yanında olan arkadaşların.👫
Kız kardeşimle gitme planları yapıyorduk. Bizim ilgimizi gizemli prens çekiyor. :)
Cengaverleri alıp gideyim diyecektim ama demiyorum😕 Bir dediğimi ikiletmesinler.😑
Gençlik filmi alırız bir dal :) Fragman keyifliydi, izleyeceğim.
bu şekılde oncelik sırası oluşturmak pek bir saçma kanımca
kiz arkadastan cok erkek kankilerim olsun isterdim ama milletin akli kayiyor...
4 ünden 1 ini istediğin zaman seçebilirsin. Bence en güzel yanı bu olurdu 😎
seni korurlar, bir dediginin ikiletilmemesi her kısmı guzel😂
sen olurdun yani
böyle bir arkadaş grubunun türkiyede olabileceğini sanmıyorum
Tek kız olmak içinde bulunduğun duruma göre değişmesine rağmen avantajlı olabilir
o değil de sanki film amerikan yapımı :D amerika gençliği tarzı gibi duruyor fragman.
Kitabı güzeldi filmi de gişe rekorları kırdı. Bravo valla..
Böyle arkadaş grupları olmaz. İllaki biri birine yürür.
kitabi okudum filmine gitmedim daha ama erkek arkadaşım olsun isterdim hemde çok
Film hayırlı olsun kitabını keyifle okudum burada C şıkkını seçtim.
o iş Hayri alamet değil knk
Prens hiç fena olmaz 😄
6 daha bulur halısaha yapardım
Mutlaka orda arkadaşımın aşkı yaşanır
Yani? 😉
Kızı denek yapmak böyle olurdu ancak
endüstri meslek lisesi grubu gibi koktu.
Ooo çok güzel olurdu :D tam benlik 😂😍
asıl 4 kız tek erkek arkadaş olsam iyi
@gelinherkes kıskanma hıh 😌😏
neresi eğlenceli kiminle dedikodu yapıcam ben :/
Onları özel korumam gibi hissediyorum 🤣
bir nevi 7 kocali hürmüz yani
Hepsi harika olurdu seçemedim 😅
bu filme gitmek istiyorum yaaaaa 😲😲
kız olmadıgımı söyledigim an
İzlemeyi Planlıyorum 😂🎬
3 tane daha arkadaş bulur okey oynardım.
Kitabini Şu an okuyorum gercekten basarili..
harika bir kitaptı hayallerim diyebilirim
@Ömerulusoy 4 adet ADAM da diyebiliriz
@Ömerulusoy o kitabın içinde yoktu olsa zaten öyle bir arkadaşlık istemezdim
bir erkek ile bir kiz bile arkilikten sonra aşk olayi oluyoki 4 erkek olursa neler olur
bunla alakası yok ben erkek diyorum sen bana kızdan bahsediyosun ben burda kızlar sütten çıkmış ak kaşık demiyorum zaten sadece gerçek ADAMolan arkadaşlrım olsun isterdim dedim sen ne anlarsan anla.
Senle ben kanka olsak eger sen düzgun bir kizsan asik olurdum ama iyi bir insan olma şartyla
@Ömerulusoy sen en baştan söyledin düşünceni saol kalsın
Ama oyle degil benim ciddi dusundugum kizlar hep sarisin mavi yesil gozlu oldu ya da açık kumral benim asik olmam icin bunlar gerekli esmer bir kiza asik olamiyorum
@Ömerulusoy pp deki ben deilim o bir ünlü ve ben esmerim
iyi geceler dilerim...
Hadi canim ne ünlusü adi ne onun
@Ömerulusoy Emily RUDD
Tamam 😂
@melisa1888 kesinlikle
@melisa1888 öyle bakmiyorum da canim bu ara sıkkın oyuzden böyle dedim
hikayenin en güzel kısmı pizza yediğim kısmıdır :D
en az ikisi ile sevgili olursun
A ve C iyi olur her iki şıkta güzel.
Bir dedigimin ikiletilmemesi tabi kii
C dedim çekici geldi😂