Kültür & Sanat 4 erkek ve 1 kızdan oluşan eğlenceli bir arkadaş grubunun içerisindeki tek kızsın. Hikayenin en güzel kısmı hangisi olur sence? (Sayfa 3) 4N1K Film Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1115 4 erkek ve 1 kızdan oluşan eğlenceli bir arkadaş grubunun içerisindeki tek kızsın. Hikayenin en güzel kısmı hangisi olur sence? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
GirlOfSun Takip Et Xper 2 Yaş: 31 , eic 38% +1 yıl 3. şık pek bir çekici geldi akkajsksjsj 0 0 Yorumla
selinlinkli Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 38% +1 yıl Ben Barışçıyım bir tek benmiyim cidden 0 0 Yorumla
GerminalC Takip Et Master Yaş: 43 , eic 60% +1 yıl İlk önce hangisiyle yakınlaşacak? :D 0 3 Yorumla Evinlevin +1 yıl hahahaha cidden bunu mu düşündün 😂😂😂 Yorumla GerminalC +1 yıl @Evinlevin Tabii ilk o aklıma geldi :D Yorumla Evinlevin +1 yıl 😂😂😋 peki güzrl yaklaşım. Yorumla
Bengülowwwwski Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl tabiki seni her an koruyan arkadaş ortamı :-) 0 0 Yorumla
EjderyamNerde Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 327 cevap paylaştı. Ben Ali Tekelioğlunu seçiyorum. 0 0 Yorumla
AngelofdeathFearr Takip Et Bilge Yaş: 34 +1 yıl A seçeneği çok cazip😂 0 1 Yorumla HayaletMan +1 yıl Angel hanim geri gelmiş 😂😂 Yorumla
ucamayanejderiya Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl herzamn arkamda olacağını bildiğim insanlar olmasi 1 0 Yorumla
burcfree Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Hepsi bana aşık olurdu kesin! 0 2 Yorumla itgirles +1 yıl ego savaşları?😂 Yorumla usta2 +1 yıl @burcfree hadi ordan sanı adrıana lımasın dsadas Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
3. şık pek bir çekici geldi akkajsksjsj
Ben Barışçıyım bir tek benmiyim cidden
A şıkkı kulağa hoş geliyor :D
Tabi ki kendini güvende hissetmesi.
bı şık daha olmalı bence :D
İlk önce hangisiyle yakınlaşacak? :D
hahahaha cidden bunu mu düşündün 😂😂😂
@Evinlevin Tabii ilk o aklıma geldi :D
😂😂😋 peki güzrl yaklaşım.
böyle arkadaşlarım olmasını isterdim
Tercihlerim iyi sayılmaz
tehlikeli sanki biraz
cok macera yasar bunlar
tabiki seni her an koruyan arkadaş ortamı :-)
Neden tek kız ben oluyorum? Sen ol
beklentiyi yüksek tutmamak gerek
o grup içinde pek sağlıklı ilişkiler olmaz bence
Ben Ali Tekelioğlunu seçiyorum.
4 kız arasında tek erkek olmak istrdm
Kitabı okudum filmine de gidicem 😊
ilkini tercih ediyorum.
A seçeneği çok cazip😂
Angel hanim geri gelmiş 😂😂
Oyle bir arkadas grubuna sahibim ❤
Filmine gitmek istiyorum 😆
herzamn arkamda olacağını bildiğim insanlar olmasi
İyi bir dost güzel olurdu
C yi gördükten sonra diğerlerini okumadım 😂😂😂
Seni her an koruyan bir arkadaş ortamı
Birine aşık olur, minimum birini de edersin zaten.
Hepsi bana aşık olurdu kesin!
ego savaşları?😂
@burcfree hadi ordan sanı adrıana lımasın dsadas
Herkesin seçimi A olmuş :dd
İkiletilmemek en güzeli:)
Bir dediğimin, ikiletilmemesi 😄
Çok güzel olurdu A dedim 😄
Tam tersi de olabilir: )
Rakip yok 4 ü de senin:))
Horoz dövüşüne döner o ev.
o kizi kim yanliz birakti ailesi nerde
böyle bir grubun oluşmaması bence en iyisi
Hımm C şıkkı dedim
Kızlar sürprizi severler 😂
Namusun emin ellerdedir 😃
4ü de seni etkilemek için yarışır hmm güzelmiş :)
Kitabı daha güzeldi
A olabilir
A elbette
a :)
Güne şaşırtıcı bir olayla başlamak ilginç olurdu
Karar vermek zor.
evet bayağı bir iyidi
Bilemedim şimdi...
bu filmin ismi ne
A tabiki:)
4 erkek mi...
düşünemiyorum
a kesinlikle
a kesinlikle
A çok güzel 😊
A tabikide 😇
oouvv cengaver 😂
Tabiki B şıkkı
A şıkkı
vay be