Kültür & Sanat 4 erkek ve 1 kızdan oluşan eğlenceli bir arkadaş grubunun içerisindeki tek kızsın. Hikayenin en güzel kısmı hangisi olur sence? (Sayfa 4) 4N1K Film Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1115 4 erkek ve 1 kızdan oluşan eğlenceli bir arkadaş grubunun içerisindeki tek kızsın. Hikayenin en güzel kısmı hangisi olur sence? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 26 kişi beğendi
Nurcandan99 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Filimin adi ne 0 1 Yorumla kullanıcıklnn +1 yıl 4N1K galiba Yorumla
__Victoria__ Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 457 cevap paylaştı. D dedim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
A tabii ki
B dedim
A cok tatlis
A şıkkı tabi
Hiçbiri.
Hepsi 😊
neden erkek değil. d
A ve B tam benlik
A :))
komik olaylar
kız çok sanslı
Izlemek isterim👍🏻
A şıkkı
Filimin adi ne
4N1K galiba
Fena olmaz 😀
Hepsi
D dedim
işte boyle
A dedim
Çok iyi
A şıkkı
Konusu güzel
C şıkkı tabii.
A...
Güzel olmuş.
A dedim
Reklam kuşağı olurdu
arkadaş ortamıııı
iyimiş
A şıkkı
A tabiki
A dedim
A şıkkı
E dedim
Hiçbiri😒😒
Fragmanı baya hoşmuş
e şıkkı :)
filmi harikaydi yaa
Ortada olmak
A olsun
Hepsi
Bence hepsi😊😀
B dedim