
Sebahattin alinin bu muhteşem eseri beni uzun süre etkisinde bıraktığını söylemeden edemeyecem.

pek kitap okumuyorum aslında ama geçmişe bakınca suç ve ceza kitabı etkilemişti. şu an okuduğum kırmızı pazartesi var. o da fena diil
dostoyevskinin üç kitabını okudum. adam yazıyor.
pek kitap okumam ama dünya klasiklerini herkese önerebilirim ki maxim gorki de öyle
yok ya gerçekten cahil herifin tekiyim
ben öyleyim ya. seni bilemem hocam. okuyan adamsın. sen bilirsin
kesinlikle. sokratesin dediği gibi bütün bidiğim bişey bilmediğimdir. işte tam da bu. öğrendikçe bilmediğini fark etmek
kitaplar bana bilgiden ziyade cahilliği anısatıyor hocam. bilmemenin ezikliğini korkusunu yaşıyorum
evet harika bir kitap katılıyorum ama benimki aklından bir sayı tut / john verdon
Sabahattin Ali'nin çoğu kitabı öyledir, diğerlerini de öneririm.
Cevap
2Cevap
Sekizinci sınıfta okuduğum Canan Tan - Eroinle Dans ve bir de yazarını hatırlamıyorum ama Çark diye bilim kurgu dalında bir kitap vardı. Bu iksini unutamıyorum.
Paris ve Londrada beş parasız. Yazarı hatırlayamadım şu an ama ismiyle de kolay bulunabilir. Pdfsi var
Freddy kimberly nin kir çiçeği tepesi cok etkilemisti beni. Bir de zülfü livanelinin kardesimin hikayesi kitabi beni benden almisti.
Ya kesinlikle tavsiye ederim. serenad kitabi da cok guzel. kitabin kalin olmasi gozunu korkutabilir belki ama sonunu merakla bekleyecegin bir kitap :) ha simdi aklima geldi ayşe kulinin kitabi vardi. gizli anların yolcusu
Boranin kitabi
Dönüş
3'lu seriyi de tavsiye ederim.(birazcik lgbt iceriyor):) eger okursan bunlari yorumlarini bekliyorum :)
Zevkler tartisilmaz. bana ilginç gelmisti
Bu zevk değil bence bu bambaska birşey doğunun bilmem ne köyünde uğramış olduğu tacizi hayati boyunca unutamamış bir gencin bunu tekrar hayatinin geri kalan kısmında bu iğrençliği yaşamasına gerek yoktu ya da bunun güzel birşeymiş anlatilmasina hiç gerek yoktu beni anliyosunuzdur umarım.
Tabiki de anlıyorum tartismaya acik bir konu bu zaten. ben icerigini sevmistim hikayenin. yasanan onca cile onca baskı sonrasi evli bir adama asik olmak o adamın kizinin bu cocuga asik olması sonra kabullenis empati yapmak istedim aslinda. ben o durumda olsaydim ne olurdu. hemcinsime asik olmak imkansizi bile yasayamadan bilemeyiz hayatı...
İçimizi bir nebze rahatlatsada...
Kısmet değilmiş..
Bıktım artık..
Kısmetmiş demek istiyorum..😃
Ya sanki ne desem bir isyan bayrağı çekmişsin artık nasip değilmiş kelimesinden bıkmış usanmış karşılaştığın durumlar her neyse ise artık olmasını istyosun birşeylerin kısmetmiş kelimesini kullanalim artık mutlu olalım dercesine 😂😂 bizim birde milli bir deyimimiz var hayirlisi olsun o evreye gelmedin sen daha galiba 😀😀
Hemen okuyacagim beni de su an bu kismi etkiledi. okumaliyim
Ben cekici bir kadini anlatiyo sanmistim hep gozume carpiyoda 😂😂
albert camus yabanci guzeldi. ve atsiz bozkurtlar cok guzeldi ikisi disinda okudugum hicbi kitabi sevemdim
Şeker portakali, Hizir yetissin dualarina, seninle bir ömür.
Bende okumuştum bunu gerçekten insan bu kitabın etkisini üzerinden kolay atamıyor
ayşe kulinin her kitabı beni etkiler
nefes nefese ve kanadı kırık kuşlar tavsiye ederim açıkçası ama istemiyorsan ayşe kulin sinan akyüz de okuyabilirsin Şahika ve feraye çok güzeldir yağmurun gelini aynı şekilde
ya da gerilim severseniz koloni yi tavsiye ederim
Bu kitabı bir ben okumadim halaa..
Kesinlikle haklısın..
Sebahattin Âli efsanedir😊
etkilendiğim bir kitaptı gerçekten
Güzelmis her şey nasip
Kerime nadir "hıçkırık "
Kuma
veda Ayşe Kulin
bilmiyorum ben bitek veda yı okudum
Sefiller
Secret
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar