aynı kitabı iki kere okumam derdim hep yıllarca. lise zamanlarımda Dan Brown'un melekler ve şeytanlar kitabını okumuştum. sonra bir kez daha okumak istedim, satın aldım ama halen başlayamadım. :)
@MetinMertAtalay 40'lı yaşlarında bir memuru anlatir. İnsanlardan neden nefret ettiğini, kendini onlardan somutladiğini açıkça dile getirir. Kitap 2 bölümden oluşmuştu. İlk bölüm isimsiz kahramanın iç dünyasıni, 2. Bölümde önceden arkadaş olduğu kisilerle yaşadıklarını konu eder.
En İyi Cevaplar