Siz hangisini öneririsiniz 2 yıllık üni içn? İkisi benziyor gibi.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
1Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
söz konusu kaynakların birbiriyle alakası yoktur. insan kaynakları, işe alım, ücretlendirme, eğitim, performans, kariyer yönetimi gibi süreçlerle çalışan bir birim ve uygulama alanıdır. halkla ilişkiler, işletme ile hedef kitle arasında karşılıklı iletişimi, anlayışı, oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı olan faaliyetleri içerir. mesleğim gereği açıklama yapmak istedim..
2 yıllığa gitme bence, bir sene daha çalış.
Cevap
1Cevap

En İyi Cevaplar