Bugün Sabahattin Ali'nin Kürk Mantolu Madonna sını bitirdim ve bu kitabı bu zamana kadar okumamamın pişmanlığı içindeyim. Bir aşk ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Sonlara doğru iyice beni benden aldı ve gözlerim doldu açıkçası. Okumayanlar mutlaka okusun.
senden önce beni okudum evet güzel bir kıtap , hele kı bir erkek bir kitaptan böylesine etkılınmışse demekkı cidden güzel evet kitabı bir araştırayım alıp okurum :)
@üniliyimphen ya ne anladın söylermısın? sadece demek istedigim şu kitap hakkında soru paylasan bir erkek ve etkılendigi bir kitap ve genelde erkekler aşk kitapları falan okumazlar bende dedimki bir erkek etkılendıyse demekkı güzel olabilicek bir kitap dedim hepsi bu
En İyi Cevaplar