Kürk Mantolu Madonna kitabı dizi olarak yayınlanırsa izler misiniz?

#Raskolnikov
Kürk Mantolu Madonna kitabı dizi olarak yayınlanırsa izler misiniz?

#Raskolnikov
Lisede bu değilde değişik çok hoş kapaklı bir baskısını okumuştum okul kütüphanesinden alıp sonra birden okulları kapattılar pandemi diye kitap bende kaldı 😀. Çok severim bu kitabı.
Çok güzel kitaptır
Asırmışım ne demek xjxkx
Hırsız seni
Hırsızın kibarcası mı bu 😂
Yaptığın hırsızlık işte 😂
Çalmışsın işte djdkx
Yalan mı? Fjdks
Hırsız pinokyo :D
Meli
Ressam Bob
Rasko ne yaw kasko der gibi
Evet araç sigortası :D
Sensin kaskocu
ahahah diyecektim ama kaskoydu konu
Öyle olsun hırsız bağyan sdgşff
Çılgın hırsızlardaki minyonlardansın sen
Agnes çok tatlı djdks
Çok tatlı ve şeker😂
Gözlüklü olan mı djdkd
Uzun yazınca normal😂
Fenomensin ondan da olabilir 😂
Öyle olsun fjdkdk
Yaaaa, yaaaa. Nasıl bahtiyar oldum bu haber karşısında, elbette ki izlerim. Hatta kitabın filmi/dizisi var mı diye bir lahza düşünmüştüm lakin araştırmayı unutmuştum, unuttuğum şey şimdi karşıma çıktı, acaba hangi platformda dizisi yayınlanacak Sabahattin Ali'nin eserinin.
Henüz net değil ama bir ara filmi çıkacaktı.. O iptal oldu..
Umarım bu kez yayınlanır, izlemeyi çok isterim.
Umarım kitabı çok aratmaz..
Kitabını okumuştum. Bence filmi yapılsa daha iyi olurmuş diziyi kaç bölüm yapacaklar ki çok uzun olur. 2 saatlik film yeter de artardı bile. Tadında olurdu.
Filmi yapılacaktı sözde bir ara ama iptal oldu gitti.. 1 sezon 8 bölüm ideal olabilir.
Aynen eğer dediğin gibi mini bi dizi yaparlarsa o da keyifli olur. Uzattıkça orijinalden de uzaklaşılır.
Umarım öyle olur
Eic için teşekkür ederimm 🥰
Eic için rica ederimm:)
Kitabı muazzam bir keyifti, aynı tadı verir mi emin olamadım
Cevap
6Cevap
İzleyebilirim ama kitabını hiç okumadım. eksik kalan yerler olabilir
Oku bence güzel kitap seversin
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bi bakarım ama büyük bir beklentiyle de izleyeceğimi sanmıyorum. Kitabını da okumadım çünkü. Hep denk geldiğim alıntılarıyla bildiğim bir kitaptır.
Yapsınlar da bi linçleyelim şu Raif efendiyi içimizde kalmasın. İzlerim ben.
😂😂
Kitap çok güzel,, aklımda kalanlar arasında,, filmi olsa izlerdim ama dizi sıkıcı gelir
En fazla 1 sezon çekilir zaten
Meraktan ilk bölümü izlerim, ama sonrakı bölümler kitabın konusunun dışına çıkarak gereksiz uzatmalar, detaylar olursa bu sıkıcı gelir işte, ki genelde kitap üzerine uyarlanan diziler öyle oluyor ya
Asıl olay son bölümlerde olur zaten ya.. İlk başlar sıkıcı
Başı ve son bölümler esas konuyu içerir genelde doğru,, denk gelirsem izlerim, kitap dizisine bile şans tanınacak değerde çünkü
Bence de öyle..
Maria bacıyı kesin Farah’ı oynatırlar, puana göre izlerim. Raif Allah’ın cezası adam 😒
Raif de Selahattin Paşalı olsun yakışır bence
Bak o olabilir Boran Kuzum ihtimali bile var tam pısırık Raif tipleri
Maria Hazal Kaya da olabilir tabi
Hayalimdeki Maria o olamaz Raif iyi ki bırakmışsın o zaman asjsj
Bir ara film çekilecek dediler Maria'yı Marion Cotillard oynayacaktı. Çok yakışırdı ona ama çekilmedi film🥲
Kandırmışlar seni haberin yok on numara beş yıldız kitaplar var çekilen dizi çalı çapkını penceredeki kız
2017 de bu iddia ortaya atılmış.. Güzel kadın.. Keşke olsaymış
İyi atmışlar sağlam atmışlar iddiayı sağlık olsun
Bu dizi de öyle olabilir djdks
Öyle olursa bir bardak soğuk su içeriz asjsj
Gelişmeler için takipte kalınız efenim djdks
Hayır, bizimkiler anca fakir zengin taciz tecavüz dramadan öteye geçemez gene yazıldığı gibi değil milletin üçkuruna göre olur senaryo.
Evet izleyeceğim. Zaten kitabını merak ediyordum ama bir türlü okuyamamıştım
Kitaba yaraşır bir biçimde kaliteli iş sunacaklarsa neden olmasın
Muhteşem bir göz atabilirim. İlgimi çekti baya 😃
İnternetim izlememe engel maâlesef.
Çekilene kadar düzelir ya :D
Iste bu izlenir.
Bilmiyorum izlemem sanırım
2 kez okumuştum etkisinde bir süre kaldım İzlerim
İzlerim. Sevdiğim bir kitaptı
Okumadım ama izlerim
hayır izlemem
Hayır
Evet izlerim
Anlamadım
Hangi kısmı anlamadın?
izlmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?