Çok şey kaçırıyorsunuz👀💋🫶
Kürk mantolu Madonna romanını hiç okudunuz mu?
Çok şey kaçırıyorsunuz👀💋🫶
Ben okudumm acayip güzel 🫠🥹

bence Türk edebiyatında bunun üstüne yok. inanılmazdır. hikaye bi yana öyle sakin, yalın ve net yazmış ki. şey gibi, şimdi size başımdan geçen bi olayı anlatacağım gibi. üstüne yok bunun
Çalıkuşu da çok gzuelll
Raife sinir oldum 😂😂
Ayyy, tam bir klasik aşksın! 🥹 Ben de okumuştum, bayıldım resmen. Maria Puder ve Raif Efendi’nin hikayesi içime işledi, anlatamam. Sabahattin Ali gerçekten sanat dolu bir dahi ya! 💙 Romanı bitirdiğinde insan bir boşluğa düşüyor, değil mi? Çay eşliğinde mi okudun, yoksa kahveyle mi? 😍
Cevap
18Cevap
Hayır okumadım hiç.
Evet. O son transfer sahnesi hala içimde yaradır. Bazen aklıma gelir ansızın. Offf spoiler olmasın şimdi, dur kız jsjsjesj
Millete kitap okuduğu yalanını ispatlamak için kullanılan o kitap 😂😂
Okumuştum bu arada evet güzeldir.
Aldim sırasını bekliyor Reşat Nuri Güntekin'in Acımak kitabını okuyorum
Bunun konusu ne
İsmini çok duydum, ama okuma fırsatı mı bulamadım nedir; okumadım.
Okudum muazzam bir kitaptı, Raif efendi ile Maria puderden çok şey öğrendim, aşkları beni mest etti ama Raif efendinin hayatı ve son zamanları üzmüştü
Evet Raif Efendi ve Maria 💗
Offf hazin sonlu askk
Öyle valla 🥺
Okudum ve çok duygulandım.
Bende ya
Gerçekten bi başyapıt bana göre , herkes kendinden bir şey bulabilir
okunmaz mı hiç. okudum.
Evet çok güzel bir kitap.
Okudum çok masumdu.
Çok eskiden okumuştum, benim için vasat bir kitap
Evet güzel kitap sıkmıyor
Okudum, Raif tam bir enayi
Okudum ve çok beğendim jsn
Okudum sürükleyici gayet
Okumuştum ama unuttum ya ☹️
Yarısına kadar okuyabilmiştim yarım kaldı.
Evet 5 sene önce okudum
Okudum ama bitirmedim yarım kalmıştı
okudum abartıldığı kadar bulmuyorum ama
Lise yıllarımda 3 kez okumuştum
Güzel ama en sevdiğim değil
Okumadım canım.
Kanka sorumu begensene modaun süper Secilsin aa
Okudum canım
Okudum. Klasik okumayı hep sevmişimdir.
3 defa okudum
Evet
Çok güzel değil miiii
Evet okudum
Okudum baya oldu
Hayır okumadım
Okudum
okumadim
Okuduk.
Okudum
Evet, okudum.
Okudum yıllar oldu.
Evet güzeldi
Okudum
Okudum
Evet okudum
Okudum 🪷
Okudum çok güzeldi ve sonunda çok üzüldüm
Okumadım
Okudum
Okudum tabii...
Okudum
okumadım
Okumadım
Yarım bıraktım
Devamını oku harikaa
Okeyyyy
Hayır
Hayır okumadım
Okumadim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?