"Kürk Mantolu Madonna" adlı eseri okudunuz mu?

Çok geç kaldığım kitaplardan olan Kürk Mantolu Madonna'yı an itibariyle bitirmiş bulunmaktayım, siz bu kitabı okudunuz mu?

Herşeyin başka olabilme ihtimali, insanı en çok yoran şey sanırım. Kitapta beni en çok etkileyen söz, "Bütün yazdıklarım boşa gitti, bütün korkularım doğru çıktı" cümlesiydi.

Kürk Mantolu Madonna adlı eseri okudunuz mu?
"Kürk Mantolu Madonna" adlı eseri okudunuz mu?
Cevapla