Mehmet Akif Ersoy'un bu sözüne katılıyor musunuz?

malum herkes avrupa birliğine girmek medeni olmak derdinde...

''kim demiş avrupa insanı medeni?

ne edep var ne haya,çırılçıplak bedeni!

eğer medeniyet açıp saçmaksa bedeni.

desenize hayvanlar bizden daha medeni!''

Katılıyorum, çok güzel yazılmış...
Katılmıyorum...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
ne yani istedikleri zaman sevişiyorlar,istedikleri kadar soyunuyolrar,aslında bizlerde avrupalı gibi yaşadığımızın farkında değiliz eskiden insanlar bizim şuan ki durumumuz gibi değillerdi.dine saygılılardı rahatça dinle ilgili sapkın saçma konuşamıyorlardı bi edep bi medeniyet bence o zamanlar vardı.şimdi mi medeniyiz ne yani erkek erkekle ilişki yaşıyo biliyo rahatca gay,lezbiyen,travesti olduklarını söyleyebiliyolar ve biz saygı duyuyoruz diye bu medeniyet mi oluyo hayvanlar bile yapmıyo
Güncellemeler
+1 yıl
içinden geliyomuş hormonlarmış bilmem ne arkadaşım eğer bu medeniyetse ben medeni değilim ve böyle medenileri kınıyorum ben TÜRKÜM BEN MÜSLÜMANIM...
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlar anlamıyolar beni ALLAHım!.. koşturup duruyorum seni anlatmak için onlara..

Senden uzak kalan gönüller var acı içinde çırpınan.bir labirentte yollarını kaybetmişler, hepside aynı boşluktan yakınıyorlar.

-“.Huzursuzuz” diyorlar ,onlar seni tanımıyorlar ALLAHım!..

Banada sen bir boşluktasın o yuzden bunlarI yapIyorsun diyorlar. “ HAYIR!.” Ben boşlukta değilim ALLAHIM!,Senin yerini hiç birsey dolduramyor o yÜzden ben seninleyim İnsan aradıkça boşluğu artıyormuş meğer,geç anladım
Mehmet Akif Ersoy'un bu sözüne katılıyor musunuz?
Cevapla