Güncellemeler
+1 yıl
..
Fazla düşünecek birşey olabileceğini düşünmüyorum. Bahsi geçen dizeler gayet açık Ve net... Yani birey kendi çalışıp kazanmalı alnının teriyle... kimseye yapışıp kanını emmemeli asalak gibi. Bu türlerin toplumun hiç bir kesiminde saygı göremeyecekleri...
Bence bu sene de Beşiktaş şampiyonluk ipini göğüsler. 🏁 🏁 🏁
Mehmet Akif Ersoy🍃💕 sık sık namerde el açmamaktan bahseder eserlerinde ve her insan çalışıp en azından kendine yetebilmeli kesinlikle ✔
Ve bunu ülke olarak ta ele alabiliriz. Eğer üretmezsek durum bu sözdeki gibi oluyo işte..
Cevap
5Cevap
aynen katıldım M. A. E a..
Dusmanlarim gulmesin banada yeterli
Doğru. Tecrübe etmeye gerek yok, yaşıyoruz.
Aynen öyle doğru söylemiş
Derinnnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar