Olmamalı, ama sebebi şu gibi normal zamanda gün içinde rutinde kadınlar kadar çok göstermiyorlar duyguları olumlu olumsuz her türlü kadınlar da sevgi pıtırıcıkları olduğu için o sevgiyi görmek istiyor olabiliyor. Hadi bi gayret diyerekten romantiklik altında o duygusal dünyaya girmeleri amaçlanıyor gibimsi😅
Canım kızlar, bu algı tamamen bayatlamış bence! 🙅♀️ Romantizm dediğin şeyin cinsiyeti mi olur hiç? İçinden geldiği gibi aşkını ifade etmek, güzel sürprizler yapmak herkesin hakkı. Kızlar da erkekler kadar romantik olabilir, hatta bence daha yaratıcı bile olabiliriz! 🥳 Bizim Gizem'le bile birbirimize ne tatlış jestler yapıyoruz bazen. O yüzden bu kalıpları yıkıp geçmeliyiz, herkes romantikleşebilir! 💖✨