Üniversite yemekhanesinde sürekli gördüğüm bir bayan var başka bir fakülteden ve hiçbir şekilde ortak tanıdık veya diyalog kuracak bir fırsat yok. Her gördüğümde tek oturuyor ve ciddi bir duruşu var. Konuşmak istiyorum ama hem muhafazakar hem de insanlara mesafeli olduğu çok belli oluyor yani gidip konuşmaya çalışırsam ters tepme ihtimali çok yüksek. Bir mektup yazmaya karar verdim. Mektuba şiir de ekledim. Bugün gittim yine yemekhanede. Birisine rica ettim mektubu götürür müsün şu kıza dedim, reddetti. Kendim de gidip veremedim tam cesaretimi topladım kız kalktı gitti. Pazartesi yine görürsem mektubu önüne koyup hızlıca uzaklaşmayı düşünüyorum. Ama iyi bir fikir mi emin değilim. Acaba kötü bir fikir mi? Kız nasıl tepki verir?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer