Üniversitede yemekhanede gördüğüm kıza mektup bırakmak saçma mı, rahatsız eder mi?

Üniversite yemekhanesinde sürekli gördüğüm bir bayan var başka bir fakülteden ve hiçbir şekilde ortak tanıdık veya diyalog kuracak bir fırsat yok. Her gördüğümde tek oturuyor ve ciddi bir duruşu var. Konuşmak istiyorum ama hem muhafazakar hem de insanlara mesafeli olduğu çok belli oluyor yani gidip konuşmaya çalışırsam ters tepme ihtimali çok yüksek. Bir mektup yazmaya karar verdim. Mektuba şiir de ekledim. Bugün gittim yine yemekhanede. Birisine rica ettim mektubu götürür müsün şu kıza dedim, reddetti. Kendim de gidip veremedim tam cesaretimi topladım kız kalktı gitti. Pazartesi yine görürsem mektubu önüne koyup hızlıca uzaklaşmayı düşünüyorum. Ama iyi bir fikir mi emin değilim. Acaba kötü bir fikir mi? Kız nasıl tepki verir?

Üniversitede yemekhanede gördüğüm kıza mektup bırakmak saçma mı, rahatsız eder mi?
Cevapla