İlgisiz kıza yazdıklarım saçma mı yoksa iyi mi?

İlgisiz kıza yazdıklarım saçma mı yoksa iyi mi?

Arkadaşlar daha önce de böyle bir muhabbet geçti aramızda ve yine yaptı mesela arıcam dedi aramadı yazcam dedi yazmadı ve bu kız evde çalışmıyo okumuyo.. bende içimde tutamıyorum bazı şeyleri döküyorum. Hata mı yapıyorum?

Daha önce bana iyi geliyorsun diyodu ama ne bileyim kendimi kullanılıyor gibi hissediyorum yanlıs mı hissediyorum?

Güncellemeler
+1 yıl
Gelen geçen kalbimi kırıyor.. ulan ben bu kadar değersiz biri miydim. kime ilgi sevgi versem gidiyor lan 😔 Gözlerim doldu yemin ediyorum napcam lan ben
İlgisiz kıza yazdıklarım saçma mı yoksa iyi mi?
Cevapla