Sizce kıza yazsam kendimi küçük düşürür müyüm lütfen yardım eder misiniz?

Sevgilimin engelleme listesinde bir kız gördüm. İlk tanımıyorum dedi sonra da ortaokuldan biri muhattap olmak istemediğim için engelledim hiç konuşmadık dedi. Ama kızın profili gözüküyodu. Numarayı kendime eklediğimde bende gözükmüyodu. Demek ki kızda ekli erkek arkadaşım. Sizce kıza wpden yazsam kendimi küçük düşürür müyüm nereden tanıyorsun diye?

Sizce kıza yazsam kendimi küçük düşürür müyüm lütfen yardım eder misiniz?
Cevapla