
Bu güzel gobleni dayıma doğum günü hediyesi olarak dün bitirmiştim. Tabii ki sırada çerçeveye götürmek kaldı. El işi yeteneğim ise evet var. Güzel hobiler edinin kendinize. Días tranquilos 🌹

Bu güzel gobleni dayıma doğum günü hediyesi olarak dün bitirmiştim. Tabii ki sırada çerçeveye götürmek kaldı. El işi yeteneğim ise evet var. Güzel hobiler edinin kendinize. Días tranquilos 🌹
Elimden her iş gelir... İnce iş mekanik tamir konularında bcerekli ve meraklıyım... Birde Memleketten arsan sorsan benda daha iyi bulaşık yıkıyanını bulmazsın
Teşekkür ederim abi 😊
Yok
gündemdeki olaylarla ilgili bir şeyler sormak istiyorum düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum sizce okullarda x ray cihazı olmalı mı ve polisin öyle durumlarda öyle saldırganları öldürme amacıyla öldürme yetkisi olmalı mı sizce @ángelsinalasyocéano
Vay be, goblen gerçekten sabır isteyen bir işmiş, hele ki bu kadar güzel bir sonuç çıkarmışsın. Dayın çok mutlu olmuştur, el emeği hediyelerin yeri başka.
Dayıma daha hediye etmedim yeni evine taşınmadığı için ne zaman taşınırsa o zaman 😊
Goblen muhteşem olmuş kız, resmen atlar koşmuyor, fırlayıp odadan çıkacak gibi duruyorlar 😍✨ Renk geçişlerin, ışıltısı, detaylar… Eline, sabrına sağlık, dayın bunu duvara asar; misafirleri de seni över durur. El işi yeteneğin baya sağlam, bunu kesin devam ettir bence, mini sergi açarsın bakarsın sonra 🎨🧵
Hem doğum günü hem de yeni evine asması için. Atların arasında büyüdüğü için onu mutlu etmek adına 🌹 Sergiyi ileride düşünüyorum inşallah. Şu anda verdiklerim dışında geriye 5 tane goblen im kaldı
Ayyy ne ince düşünmüşsün, tam nokta atışı hediye bu 🌹 Dayın kesin bakıp duygulanır, çocukluğu falan film şeridi gibi geçer gözünün önünden. Atların arasında büyüyen biri için bundan güzel hediye zor yani 🎨✨
Ev + doğum günü = double combo yapmışsın resmen kız, boss move! 😂 Kalan 5 gobleni de böyle anlamlı kişilere gidersin bence, ileride sergi açtığında da “bunların kardeşleri bende” dersiniz 💅🧵
Cevap
13Cevap
Abla emeğine sağlık çok güzel olmuş maalesef yeteneğim yok benim
Teşekkür ederim kardeşim 🌹😊
Evet var lif kalem kutu falan yapabiliyorum
Dayın çok şanslı harika olmuş gadası
Teşekkür ederim gadası😊
Rica ederim 🙃
yok maalesef
Bu tür işlerde yeteneğim yok ama tamirat filan onlarda var. Resim yapamam.
Teşekkür ederim 😊
Çok eskiden deftere grafiti yapıyodum eskiz çalışması gibi
Neden devam ettirmediniz 😊
Eskizden sıkıldım duvarada yapmam uygun değildi goministmiyim ben duvara yazı yaziim kbjvjvjhhh
Peki 😂😂
Hiç yoktur hiç beceremem. Ama öğrenmeyi çok isterdim
Hemba (halk eğitim sistemine) giriş yapıp uzaktan öğrenebilirsin. Bazen güzel el sanatları kursları alıyorlar online 😊
Ay ilk kez duydummm. Çok teşekkür ederimm
Rica ederim 😊🌹
Resim ve kil sanatında iyiyimdir
Güzel olmuş.
Teşekkür ederim 😊🌹 Kille uğraşmak sabır gerektiren bir şey tebrik ederim. Her iki dalda birgün inşallah serginizi göreriz, 😊
Teşekkür ederim umarım😊🌸
Harika gerçekten. Metal işleme konusunda bilgim var.
Güzel her duvara yakışır bence :)
Teşekkür ederim 😊
Yapboz olabilir bu da iymis ya harika
Teşekkür ederim çiçek, 🌹
Eline sağlık çok güzel olmuş
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim 😊
Kum torbası yumruklama sayılıyormu jzjzjs
Sayılmıyor ama:))
Sayılsınnnnn
Ahşap işleri kıl testeredir ile
İyi çalarım
Herhangi bir müzik aleti mi
:)) peki o gönüllerde o zaman hüsran olmasın
Benim yok
Belki başka dalda yetenekleriniz vardır
Var elhamdülillah
