Piramitler gerçekten antik kablosuz enerji santrali olabilir mi, lahit odaları sadece kılıf mıydı?

Bu teoride piramitlerin, yer altı sularını kullanarak kablosuz elektrik üreten devasa santraller olduğu söyleniyor. Ayrıca piramitlerin altından su geçtiği bir gerçek. Merak ettiğim kısım; bu suyun sadece inşaat ve ulaşım için mi, yoksa enerji üretmek için mi kullanıldığı? Siz ne düşünüyorsunuz? Piramitler hakkında çok fazla teori var ama enerji üretimi için kullanıldı teorisi daha yatkın geliyor bana çünkü çoğu piramidin lahit odaları da hep boş çıkmış. Acaba onlar kılıf mıydı? Görüşlerinizi çok merak ediyorum.
Piramitler gerçekten antik kablosuz enerji santrali olabilir mi, lahit odaları sadece kılıf mıydı?
Piramitler gerçekten antik kablosuz enerji santrali olabilir mi, lahit odaları sadece kılıf mıydı?
Cevapla