Tüm arkadaşlarım yazdan nefret ediyor ve kışın bitmesini hiç istemiyor ama ben yazı çok seviyorum ve yazı bayağı özledim sizde de durum aynı değil mi?


Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
özlemedim.
Bende çok özledim ya. Denizin verdiği keyif hiç bir şey de yok. Öyle bir rahatlatıyor ki beni, kuş gibi oluyorum.
Resimdeki sensen yaz insanı olduğun belli evet bende de var kış insanlığı yapı meselesi heralde
Antalyada 4 mevsim yaz havası olduğundan :D özleyemiyoz
hayır vıcık vıcık terlemektense soğukta bilmem neremin donmasını tercih ederim
Bir tek sen değilsin emin ol, hayvan gibi yazın gelmesini bekliyorum :)
Rahatça üşümeden bikini ve dekolte giymek için mi
şu an senin için Maldivler’e gidesim geldi gel gidelim sıcak ülkeye beraber
Özelden bekliyorum cevaplari yazmış 😂 sazan avı
İkizleri daha çok gösterebilmek için olabilir mi?
Maşallah bu senmisin? Adana da yaşasan yazı sevmezdin
Nasıl arkadaşlar onlar. Yaz'ı özlemeyen kimseyi tanımadım
Zaten adam gibi kış gelmedi ki yaz bitsin sureklı güneşli sıcak havalar
Yalan yok bende özledim ama kışı aramayız inşallah
Sadece tatil amaçlı değil sinüzit var bemde sürekli öksürük yapıyor o yüzden bende yazciyim sicak olsun terlerim razıyım
Avuç içi kadar bezi Orana koyunca mahremiyet sağlanmış oluyor yavrum
Şu an iyi böyle ne kadar geç o kadar iyi
Yaz gelsede kaslarımı sergilsem.
Geliyor gelmekte olan.
benimde böyle fizik olsa bende özlerim
Yaz güneşi ve deniz kum harikadır d
Bu fotoğraf da ki sen misin?
Bu fizik seninse feno olman lazim
Bunu bir tek erkeklere sormanın sebebi nedir peki
Bende özledim bende (şarkı sözü değildir )
Aahhaha
Yazlık yerde mi yaşıyorsun ki
Yaz güzeldir be
Bekliyoruz.
Bizde özledikn
Ben kış
Tek den değilsin