Yazı özleyen bir tek ben miyim, herkes kışı severken neden ben yazcıyım?

Tüm arkadaşlarım yazdan nefret ediyor ve kışın bitmesini hiç istemiyor ama ben yazı çok seviyorum ve yazı bayağı özledim sizde de durum aynı değil mi?
Yazı özleyen bir tek ben miyim, herkes kışı severken neden ben yazcıyım?
Yazı özleyen bir tek ben miyim, herkes kışı severken neden ben yazcıyım?
Cevapla