Kızlar Soruyor’da sadece fenomenlere Bence yazma hakkı verilmesi adil mi, eşitlik nerede kaldı?

Biz insanların fenomen gibi bilgisi yok mudur? Yazmak için fenomen mi olmak gerekir? Sitede eşitlikten bahsediliyor. İlk girdiğimden bu zamana kadar bunu yansıttığını görmüyorum. Bence yazmak istiyorum, yıllarca makale yazan biri olarak bu hakkı sadece ayrıcalıklı kişilere sunmak ne gibi bir adalettir?

Kızlar Soruyor’da sadece fenomenlere Bence yazma hakkı verilmesi adil mi, eşitlik nerede kaldı?
Cevapla