İki cinste niye bu kadar mağdur edebiyatı yapıyor?

Asıl mağdurları lekeliyoruz resmen. Yok erkekler soyle yok kadınlar söyle. Keşke birbirinizle olan savaşınız bitse. Sürekli bir üstünlük, ezikleme, hor görme. İğrençlik...
İki cinste niye bu kadar mağdur edebiyatı yapıyor?
Cevapla