Kuranı kadınlar yazsa daha iyi olmaz miydi?

Kurani yazan erkekler olduğu için hep erkeklerin yararına şeyler yazıyor. Yok 4 eş yok kadın kocasına itaat etmeli vs..

Normalde bı kız güzelse 200 tane erkeği peşinde köle bile yapar. Bu gücü yıldırmaya çalışıyor kuran

Kuranı kadınlar yazsa daha iyi olmaz miydi?
Cevapla