Kızlar Bir Adım Öne Keşke düzen tamamen kadınların elinde olsa harika olmaz mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Keşke... Tamamen kadınların elinde olsa şu dünya, harika olmaz mı? Keşke düzen tamamen kadınların elinde olsa harika olmaz mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
BahaRegal Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Harika falan olmaz. Yönetim zeka ve etik işidir. Cinsiyet işi değil 4 1 Yorumla Soran 1 yıl Doğru Yorumla
fenrirt Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 99% 1 yıl Calismama gerek kalmadan geberene kadar maas almami saglicak sistem getirceklerse dunden raziyim alin dunyayi elinizeBen bunaldim artik ya yata yata zaman gecirmek istiom sorumluluk olmadan yarini dusunmeden 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Gelir adaletsizliği çok kolay çözüleceği için rahat olurdunuz Yorumla fenrirt 1 yıl Yatış vaad ediyorsan benim oyum sana 😄 Yorumla
Descartes1 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Yönetim cinsiyetle olmaz özellikle senin gibi cinsiyetçi insanlara yönetim verilmez yönetim akıl gerektirir cinsiyet değil 0 0 Yorumla
Sookratess Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Yemin ederim o zaman tam sicariz. Kadınlar duygusaldır ya. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Olmazdi erkekleri ezerdiniz siz hatta yakiiskli uzunlar haric diger erkekleri oldurmek bile isterdiniz 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Harika falan olmaz. Yönetim zeka ve etik işidir. Cinsiyet işi değil
Doğru
Calismama gerek kalmadan geberene kadar maas almami saglicak sistem getirceklerse dunden raziyim alin dunyayi elinize
Ben bunaldim artik ya yata yata zaman gecirmek istiom sorumluluk olmadan yarini dusunmeden
Gelir adaletsizliği çok kolay çözüleceği için rahat olurdunuz
Yatış vaad ediyorsan benim oyum sana 😄
Yönetim cinsiyetle olmaz özellikle senin gibi cinsiyetçi insanlara yönetim verilmez yönetim akıl gerektirir cinsiyet değil
Yemin ederim o zaman tam sicariz. Kadınlar duygusaldır ya.
Olmazdi erkekleri ezerdiniz siz hatta yakiiskli uzunlar haric diger erkekleri oldurmek bile isterdiniz
Müge anlının elinde olsa olurdu lağwödcmkld
Mahvolur dar düşünme:)
Olurdu tabi
Aynrn
daha kotu olur bu bi grrcek
Olabilirdi