Sanat gerçekten sadece “anlayanlar” için mi vardır, yoksa görüp hissetmeyi bilen herkes için mi?

Herkesin sağlık ve doktor aradığı o soğuk hastane koridorunda, ben başka bir şey buldum...

Bir duvarın tonunda saklı bir hikâye, bir ışığın zemine düşüşünde beklenmedik bir dinginlik…

İnsanların aceleyle geçtiği, kaygıyla baktığı yerde ben sanatla karşılaştım.

Ve belki de en tuhafı şu ki: Şifa aranan bir yerde, ben huzur buldum..

Sanat gerçekten sadece “anlayanlar” için mi vardır, yoksa görüp hissetmeyi bilen herkes için mi?
Sanat gerçekten sadece “anlayanlar” için mi vardır, yoksa görüp hissetmeyi bilen herkes için mi?
Sanat gerçekten sadece “anlayanlar” için mi vardır, yoksa görüp hissetmeyi bilen herkes için mi?
Sanat gerçekten sadece “anlayanlar” için mi vardır, yoksa görüp hissetmeyi bilen herkes için mi?
Güncellemeler
4 ay
Super soru 🩶🩵
Sanat gerçekten sadece “anlayanlar” için mi vardır, yoksa görüp hissetmeyi bilen herkes için mi?
Cevapla