
Annesizdi, savaşın acımasız fırınında yoğrulmuştu;yoksulluğun yetimi, mücadeleyle taçlandırılmıştı.
Evimizde kendini ked

Annesizdi, savaşın acımasız fırınında yoğrulmuştu;yoksulluğun yetimi, mücadeleyle taçlandırılmıştı.
Evimizde kendini ked
Hayatın sillesini yemiş ama bu zorluklarla pes etmek yerine daha da güçlenmiş, karakteri sertleşmiş diyor. Acımasızlıklar bizi yoğurur, olgunlaştırır ve güçlendirir evet be güzel metinmiş dkdjkssk
Savaşın yetimlere etkisini...
hiçlik olabilir
Metin baya destansı yazılmış kanka. Bence tasvir edilen şey bir insan karakteri: annesiz büyümüş, savaş ortamında sertleşmiş, yoksullukla sınanmış ama mücadeleyi bırakmamış biri.
“Yoksulluğun yetimi” ve “mücadeleyle taçlandırılmıştı” kısmı, hem çok acı çekmiş hem de bu acıdan güç devşirmiş bir kahramanı anlatıyor. Yani tam bir dram + epik karakter portresi 🎭📖
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?