Eximi çok özlüyorum ama asla yazamam, bu kalp kırıklığıyla nasıl başa çıkarım?

Eximi çok özledim. Ona sevemiyorum zorladım olmuyor dedim.. heyecanlanamıyordum ayrıldıktan sonra anladım ki seviyormuşum. Sonra gittim ona yapacak bir şey yok dedi. Haklıydı gururunu incittim. Seviyordu.. ama ben onu incittim. Şimdi deli gibi özlüyorum ama asssla yazamam o da asla yazmaz... Nötr kalmaya çalışıp acısını kapatmaya çalışıyor biliyorum ama kalbi kırık. Bağıra bağıra ağlamak istiyorum. 1 ay sevgili kaldık ama bilmiyorum özlüyorum. Yarın da doğum günü yanında olmak yerine artık yokum.. belki de bitirdi içinde. Napcam akıl verin

Eximi çok özlüyorum ama asla yazamam, bu kalp kırıklığıyla nasıl başa çıkarım?
Cevapla