- Benim zeytin çekirdeklerinden yaptığım bir kaç tesbihim var. Biri bu:


El emeği bir eşyam yok fakat el becerim var yapmayı sevmiyorum.
Teşekkürler
Kendi çizimim olan bir resmi kitap ayracı yapmıştım
Eline sağlık.
🙏🏻
Zeytin çekirdeğinden tesbih olayı efsane duruyor, eline sağlık gerçekten çok şık olmuş 🌿 Tesbih işine ayrı bir saygım var. Ben de kendi yaptığım bez kaplı defteri kullanıyorum, bir de boncuklarla yaptığım kitap ayraçlarım var, kütüphanemin yıldızları onlar 📚✨ Böyle el emeği şeyler insanın ruhunu da süslüyor sence de öyle değil mi? 💫
Cevap
13Cevap
Ok ile yaya yapmıştım onu kullanırım arada memlekette
Eline sağlık
kullanmıyorum
Teşekkürler
Nakıştan çanta yaptıydım kombinime şıklık katıyor
Teşekkürler. Bana da bir şey yap.
Rica ederim Sana atkı öreyim (önce öğrenip )
Beş seneye öğren, beş seneye ör, beş sene oyala, beş sene sonra gel mezar taşıma sar 🤣
🤭😂😂
🤭
Yoğurt kaplarına çiçek dikerim bazen kabı boyarım falan sayılırmı
Sayılmaz diyen bizden değildir. : )
Şu an aklıma gelen kitap ayracım, kalemliğim falan var
Eminim çok güzellerdir.
Valla çok iyi yapmışsın hoş görüntü katmış benim kendi el emeğim yok
Teşekkürler 🙏
Eskiden kendim bileklik yapıyordum. Ödev vardı ondan yapmıştım. Onun dışında da yapmadım hiç.
El emeğim çok var zevkle kullanırım
Nedir?
Neler mesela?
Evet saçlarım :D
Hadkdk
Hayır yok sabrım yok öyle şeylere
🙏🙏🙏
Hayır kendi el emeğimle yaptığım bir eşyam yok
Teşekkürler.
Rica ederim
Tesbih koleksiyonum var ilgimi çekti 😄
Teşekkürler 🙏🤭🤭
Yok isim olmaz
Teşekkürler
Neden😅
Soruya cevap verdiğin için.
O yüzden sormadın mı zaten 😀Neyse rica ederim
Evet geri dönüşüm bazen yapiyorum
Mesela?
Yoğurt kaplarini boyar saksi yaparim
Jüt iplerle cok süsler kutular yaptim sepetler yaptim
Maaşallah sana.
Öyle bir yeteneğim yok :)
Cevap için teşekkür ederim.
Rica ederim
el emeğiyle yaptığım bi eşya yok
Cevap için teşekkür ederim.
Helal biraderim, vallahi beğendim.
Çok teşekkür ederim. En güzelini fotoğraf çektim. Diğerleri çok acemice : )
Olsun ya, el emeği diyoruz sonuçta. Ciddi söylüyorum, mükemmel bir şey yapmışsın.
Teşekkürler 🙏🙏
🤌🤌🤌
Tesbih güzelmiş ben lif örmüştüm bi ara.
Teşekkürler. Kendi lifini yapmak da güzel bir şey.
Hayır kullanmıyorum maalesef
Teşekkürler cevap için.
yok. resim yapmayıbilyom sadece
Maaşallah
Hayır
🙏
Hayır.
Teşekkürler
Atkı öruyorum😊
Yaaa : )
Yok hayır
Teşekkürler
Yok maalesef
Teşekkürler
Odama astığım kılıcım var kendi yapımımdır
Vayy.
Evet kullanıyorum
Teşekkürler.
Kullanıyorum
Nedir?
Örgü çantam
😮😮😮😮
☺️
Kullanmıyorum
Teşekkürler.
Ricalar
Kullanıyorum.
Cevabınız için teşekkür ediyorum. Nedir diye sorabilir miyim?
Eline, emeğine sağlık. : )
👍
Örgü paspas, kilim
Harika ya.
Çanta ördüm
Harika bence...
Evet kullanıyorum
Nedir?
Sen nasıl yaptın?
Hayır kullanmıyorum
Teşekkürler

En İyi Cevaplar