18 yaşında yazdığım ilk şiirlerden bir tanesini sizin ile paylaşıyorum. Sizce nasıl olmuş?

18 yaşında yazdığım ilk şiirlerden bir tanesini sizin ile paylaşıyorum. Sizce nasıl olmuş?

Cemre gibi düşen sevdalara kaldı aşk.
Mevsimden mevsime, aylardan aya,
Kaldı aşk. Hatta günlerden güne,
Kaldı aşk. İşte buna yanarım.

İlk görüşte değil de aşk.
İlk yalanda bulundu aşk.
İlk atışta değil de aşk.
Son atışta bulundu aşk.

Güven ve mutluluk da değil de aşk.
Yalan ve sadakatsizlik de bulundu aşk.
Gözde ve gönül de değil de aşk.
İki bacak arasında bulundu aşk.

Demem o ki azizim...
Ne sen Mevlana nede ben şems-i Tebrizi.
Ne sen Leyla nede ben Mecnun.
En iyisi görmeden sevmek imiş.
Hem fazla can yakmaz imiş...

Kitap hayali kurduğum ilk zamanlarda ortaya çıkardığım bir şiir. Şimdi geçmişe bakınca gördüm ve gözüm doldu açıkçası.

Sizce nasıl olmuş?

#KültürveSanat

18 yaşında yazdığım ilk şiirlerden bir tanesini sizin ile paylaşıyorum. Sizce nasıl olmuş?
Cevapla