Uzun zaman sonra ilk kez elime kalemi alıp şiir yazdım. Okuyun bakalım nasıl olmuş?

Biz böyle anlaşmamıştık seninle
Sen gidecektin
Ve ben senin adını bir daha almayacaktım ağzıma
Anlaşma buydu
Eskiden de tutmazdin sözlerini
Sevicem derdin sevmezdin
Donucem derdin donmezdin
Hatta bazen eve bile gelmezdin
Sabahlara kadar beklerdim seni
Gelmezdin
Hem biz böyle anlaşmadık ki seninle
Sen çekip gidecektin
Ve ben senden nefret edecektim
Seni hatırlatan şarkıları silecektim
Başımı yastığa koyduğumda seni dusunmeyecektim
Üşümeyecekti ellerim
Yağmur yağmadıkça islanmayacakti gözlerim
Sahiden de
biz böyle anlaşmadık ki seninle
Şiirlerimi ilk sen okuyacaktin hep
Gömleklerimi sen utuleyecektin
Her okul çıkışında birlikte bekleyecektik otobüsü
Sigaraya her zam geldiğinde birlikte küfredecektik
Bırakalım diyip bırakamayacaktık
Sigara külü gibi yanacaktik birbirimiz için
Ama hiç bitmeyecektik
Şimdi dusundum de
biz böyle anlaşmamıştık seninle
Ben her hafta halı saha maçına gidecektim
ve sen bana kizacaktin hep
"hasta olacaksın" diye
Ama ben hiç hasta olmayacaktım
Yormayacaktim seni çorba yapmakla
nane limon kaynatmakla
Her "Seni seviyorum" dediğinde gözlerimin içine bakacaktın
ve gerçekten sevecektin beni
Hayır
biz böyle anlaşmamıştık seninle
Zaten hiç de anlaşamamıştık..



Uzun zaman sonra ilk kez elime kalemi alıp şiir yazdım. Okuyun bakalım nasıl olmuş?
Cevapla