Bu yönetmen niye beni tanımamazlıktan geliyor?

Tiyatro yapıyoruz. Böyle sadece bir kere provaya gelmiş kıza seni tanıyorum diyor. Ben hep geliyorum ama asla bir diyalog yok. Hep birlikte gelip gittiğim arkadaşıma diyor sen hep geliyorsun falan ama bana yine yok. Ama bir şey anlatırken de sürekli bana bakıyor. Ayrıca böyle sorduğu sorulara tek cevap verebilen de benim. Neden böyle yapıyor sizce?

Bu yönetmen niye beni tanımamazlıktan geliyor?
Cevapla