Arkadaşlar beynimi kaydediyorum sanırım yazım kuralları ve yazım yanlışları yapıyorum nasıl bunu bir şey yapabilirimdüzeltebilirim?

Arkadaşlar beynimi kaydediyorum sanırım yazım kuralları ve yazım yanlışları yapıyorum nasıl bunu bir şey yapabilirimdüzeltebilirim?
Cevapla