Yazım berbat :( Yok mu çaresi, zeka geriliginden olabilir mi?

20 yasinda universite ogrencisiyim. kalemi tutma seklim bile farkli insanlardan. yazim kotu baya. odev hazirliyorum vermeye utaniyorum hocalara. cok kitap okuyan biriyim okumada falanda sıkıntı yok. ama yazim cok kotu. sayisal dersleride pek anlamam sozelim kuvvetlidir. sizce zeka geriligi falan midir bu durum?
Güncellemeler
+1 yıl
http://hizliresim.com/M68AWM arkadaslar bu yazimin asiri ozenli hali bundan kat kat daha kotu
Yazım berbat :( Yok mu çaresi, zeka geriliginden olabilir mi?
Cevapla