Aglamadan hicbirsey yapamiyorum binun nedeni nedir sadece bilenler yazsin?

En basitinden ailemden biriyle normal birsey için tartışırken bile ağlamaya başlıyorum. ya da sevgilime ağlamadan iliskimizdeki problemleri anlatamıyorum. Bir sorun olduğu zaman ağlamadan bunu anlatamıyorum ailem onları manipule etmek için böyle davrandığımi düşünüyor ama istemsizce ağlıyorum yoksa neden güçsüz görünmek isteyeyim ki değil mi en basitinden bugün annemle kavga ettim ama önemsiz bir mevzu sadece annemin sesi yükseldi ve ben hemen ağlamaya başladım bu sizce neden oluyor sadece bilenler yazsin

Aglamadan hicbirsey yapamiyorum binun nedeni nedir sadece bilenler yazsin?
Cevapla