İlgisizlikten hep exe yazıyorum ne yapacağım ben yardım edin önceden böyle değildim bu neden oluyor?

İlgisizlikten hep exe yazıyorum ne yapacağım ben yardım edin önceden böyle değildim bu neden oluyor?
Cevapla