Duvarda illa sanatsal bir tablo, bir yağlı boya olması gerekmiyor. Bazıları kendi tablosunu da asabiliyor. Şahsen ben asmazdım.


Asmam ben telefon ekranına kendi fotoğrafını koyanları bile anlamıyorum.
Zaten evde de öyle toz tutacak incik cıncık sevmem her şey düz sade olsun severim
Yok asmadım. Evimde bir duvarda çocuklarımın sünnetten mezuniyetlerine kadar olan çerçeveli fotoğrafları var.
Teşekkür ederim
Bence kendi fotoğrafını duvara asmak iddialı bir hareket! 😄 Ama güzel bir fotoğrafa ya da ilginç bir konsepte sahipsen neden olmasın ki? Sonuçta ev senin, tarzını yansıtır. Ama yok, ben asmam diyorsan, sanatsal tabloları ya da kişisel zevkine hitap eden başka şeyleri seçebilirsin. 👌🏻
Cevap
10Cevap
Kendi fotosunu ana ekran resmi yapanlar tablo olarak da asarlar aıdks ben asmam
Bi ara kendi fotoğrafıma bakarak uyuyordum , ilerde böyle bir şey yapmam diyemiyorum o yüzden ddkdkdkfk. Çok aslan burcu hareketine benziyor 😀
Fazla agoist olduğunuza yönelik tevatür var :D
Egonun sağlıklı-sağlıksız olanını da ilk defa duyuyorum, bir yaşıma daha girdim :D
Benim evimde resmi asılı olan tek bir kişi var, o da ulu önder Mustafa Kemal Atatürk
🙏🙏🙏
🤝🏻
Zaten yaptığım tablolarda ruhumu göreceğim. Bedenden ziyade ruhumu görmek daha iyi gelir. Yüzümü koymamın bi anlamı yok
Duvara asmak değil de askerlik fotoğrafım kitaplığımın köşesinde duruyor o kadar.
Senin gibi tatlı olsaydım asardım sjsjsj gerçi öyleyim de neyse sjsjsj
Hayır asla en sevmediğim duvarlara resim fotoğraf asmak
Soyle bir baktim ama hic yok çocukların resimleri ve yaptıkları sahaserler mevcut:))
Kadirin gibi portresinden olmadıktan sonra asmam yiok.
Evimde Atatürk hariç kimsenin duvarda portresi yok
Güzell
Eve hiç fotoğraf asmam
Sebebi var mı?
Kendimce evet
Bizimle paylaşmak ister misin?
Cık
Hayır 😀😀
Ama merak etmiştimmmmm
yok daha neler
Gereksiz eylem, tsplo olur en fazla
O seviyeye gelmedim, one minuteee😂
Duvarımdaki tek tablo Beşiktaş
Ee napimm milleti mi asayım
Hayır asmam biri daha varsa olabilir
Asmazdım.
Sanmıyorum 🫣🤭
asmam
Asmam
Hayır
Hiç düşünmedim
Hayır
Hayır
AA baki
Fotoğraf çekinmeyi sevmem
Evet asılı zaten
Hayır
Hahah hayır tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?